کد خبر: ۱۳۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
امیری گفت:

اختصاص تسهیلات به متقاضیان حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: به متقاضیان حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی تسهیلات کم بهره پرداخت می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام جهش تولید گفت: برای حفظ وایجاد اشتغال و تولید خدمت تسهیلات کم بهره به متقاضیان بخش گردشگری و صنایع دستی پرداخت می‌شود.

مصیب امیری افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی پیش بینی شده در قانون از جمله معرفی متقاضیان خرد و کلان تاسیسات گردشگری این اداره کل اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: تاکنون به طور مجموع ۱۳۱ نفر از متقاضیان حقیقی و حقوقی این بخش برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند که ۵۸ متقاضی موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ بیش از ۴۵ میلرد ریال شده اند.

امیری بیان کرد: همچنین سایر متقاضیان در حال تشکیل پرونده نزد بانک‌های عامل هستند که پس از تکمیل پرونده و مراحل اداری پرداخت تسهیلات به این دسته از متقاضیان میسر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: برای عدم مراجعه حضوری متقاضیان می‌توانند از طریق پیشخوان الکترونیکی این اداره کل به نشانی اینترنتی (www.farschto.ir) نسبت به ارسال درخواست کتبی خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، رسته فعالیت (گردشگری و صنایع دستی) عنوان فعالیت، درصد پیشرفت طرح، میزان تسهیلات مورد نیاز وشماره تماس اقدام کنند تا درخواست متقاضیان پس از بررسی و در صورت تایید، جهت پرداخت تسهیلات به بانک عامل معرفی شوند./ خبرگزاری صدا و سیمای فارس
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان