کد خبر: ۱۳۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹

خدمات درمانی آستان احمد این موسی (ع) برای بیماری کرونا افزایش می یابد

رئیس قرارگاه بهداشت و سلامت آستان شاهچراغ (ع) از افزایش ارائه خدمات درمانی این برای تشخیص و درمان بیماری کرونا با بهره گیری از پزشکان متخصص خبر داد.

به گزارش شیرازه، ابراهیم عزیزی در دومین جلسه شورای راهبری قرارگاه بهداشت و سلامت آستان احمدی و محمدی (ع) که با حضور رؤسای کارگروه‌های هفتگانه این قرارگاه به میزبانی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، با بیان این که این قرارگاه مردم محور است، بر استفاده هوشمندانه و حداکثری از ظرفیت‌های مردمی، در مهار و کنترل بیماری کرونا تاکید کرد.

او، کارگروه بهداشت و سلامت را یکی از مهمترین کارگروه‌های قرارگاه ذکر و خاطرنشان کرد: با بهره گیری از توان پزشکان و متخصصین ریه که در این کارگروه عضو هستند، می‌توان خدمات درمانی بیشتر و ویژه‌ای برای تشخیص و درمان بیماری کرونا در دارالشفای شاهچراغ (ع) به مردم ارائه کرد.

رئیس قرارگاه بهداشت و سلامت آستان شاهچراغ (ع) همچنین برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با همراهی صدا و سیما را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد و از مدیرکل صدا و سیمای فارس خواست با توجه به حضور هموطنان در خانه‌هایشان در این روز‌های کرونایی، با در اختیار قراردادن محتوای مطلوب به هیئات و مواکب جشن نیمه شعبان امسال به شیوه‌ای جدید بدون حضور مردم در محلات برگزار شود.

در این جلسه مسئولان هفت کارگروه زیر مجموعه قرارگاه بهداشت و سلامت آستان مقدس گزارش عملکرد خود در خدمات رسانی به مردم بر اساس تصمیمات اتخاذ شده را ارائه کردند.

تلاش برای رسیدگی به مباحث معنوی مردم در ایام حضور در خانه، توجه ویژه به خانواده جان باختگان، برنامه ریزی برای رسیدگی به امور نیازمندان، تداوم تولید و توزیع اقلام بهداشتی توسط سازمان‌های مردم نهاد، توجه ویژه رسانه به سه موضوع مهم اطلاع رسانی، آموزش، تفریح و سرگرمی، ساماندهی فعالیت فعالان فضای مجازی با چهار محور آگاهی بخشی، اعتمادسازی، امیدآفرینی و آینده نگری و بررسی چگونگی خدمات رسانی به مردم در محلات بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان