کد خبر: ۱۳۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۶ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
طی پیامی:

تشکر استاندار فارس از مردم فارس جهت رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز سیزده بدر

استاندار فارس طی پیامی از مردم شریف فارس جهت رعایت کردن طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز 13 فروردین ماه تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش شیرازه،متن پیام  تشکر دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:

به نام خداوند جان آفرین 
صمیمانه تشکر می کنم از مردم خردمند فارس به ویژه شهروندان شهر شیراز که با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز سیزده بدر با درک دُرست پیامِ « در خانه ماندن»  خوش درخشیدند و دوباره نیکنام شدند و ثابت کردند که دیار فارس، مهد تمدن، فرهنگ، فهم و درایت است.  

خوشبختانه مردم فهیم فارس، هشدارهای ستاد کشوری و ستاد استانی کروناویروس را جدی گرفتند و برای امنیت و سلامت خود، خانواده و دیگر شهروندان در خانه ماندند.

 هر ایرانی با تمام وجود دوست دارد در روز سیزده نوروز در دل طبیعت، با تماشای جلوه های زیبا، رنگارنگ و روحبخشِ بهار، آیینه ی دل را جلا و آرامش دهد و در کنار سبزه و آبِ روان، به روح و روان خویش، شادی و صفا بخشد ولی امسال، به علت بروز و شیوع بیماری عالمگیر کروناویروس، به یقین، رعایتِ فاصله ی فیزیکی و «درخانه ماندن»، تنها راه آرامشِ دل، سلامتِ جسم و آسودگیِ خاطر بود که مردم فرهنگ ورِ فارس با رعایت نمودن و حرف شنوی از مسئولان به پیشگیری از شیوع ویروس، اهتمام ورزیدند همچنانکه در روزهای پایانی سال 98 و ایام عید نوروز با همکاری و خودمراقبتی مردم و همت و تلاش مسئولان، خوشبختانه وضعیت فارس در مقایسه با کشور وضعیتی بسیار مطلوب شد گرچه پیش بینی ها و زنگ خطرها، بسیار قابل تأمل بود.  

وضعیت مناسب فارس، به نسبت کشور و حتی به نسبت بعضی از کشورهای پیشرفته دنیا، مرهون عقلانیت و همکاری شما مردم فهیم و شریف و انسجام تیم مدیریتی استان و تلاش شبانه روزی همه ی دست اندرکاران به ویژه کادر درمانی است که تلاش و خدمتگزاریِ آنان، شایسته ارج گذاری و قدردانی است. 

امید است این همکاری و یاریگری ها تا ریشه کنی بیماری کروناویروس، هرچه بهتر و بیشتر، استمرار یابد. 

کسانی که به هشدارها توجه نکنند، در پیشگاه خدا، مردم، اخلاق و وجدان خود شرمنده خواهند شد و طبق قانون با آنها برخورد می گردد.

 رنگین کمان امید در انتظار ماست. باز هم «درخانه بمانیم» و به هشدارهای سفیرانِ سلامت، گوشِ جان بسپاریم.

با احترام و مهر
رحیمی – استاندار فارس


نظرات بینندگان