کد خبر: ۱۳۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹

دروغ بزرگ مسئولین آمریکا به مردم این کشور و پایان یک دیکتاتوری

این بار به جای ملت های مظلوم جهان اسلام،مردم آمریکا قربانی سیاست های خصمانهء دولت آمریکا و مسئولین آمریکایی شدند.
در ابتدای شیوع کرونا درکشور که اسفندماه ۹۸خورشیدی بود، بسیاری از شبکه های معاند ،نظام جمهوری اسلامی ایران را متهم به پنهان کاری بخاطر انتخابات مجلس نمودند.

اکنون با گذشت حدود چهل روز از این تهمت مشخص شد در ایران پنهانکاری وجود نداشته است، زیرا اگر وجود داشت آمار تلفات و شیوع رو به افت و مهار نمی رفت.

اما نکته ء مهمی که از دید نظریه پردازان پنهان مانده است و بایست اعلام گردد این است: آمریکا برای ملتش در زمینه ء کرونا پنهانکاری کرده است و به آن ها دروغ گفته است.

خب اینجا سئوال است که با چه استدلالی؟
همانطور که تمام جهان اطلاع دارند در آمریکا کارزار انتخاباتی برای انتخاب نمایندهء حزب دموکرات در تمام ایالت ها وجود داشت و دولت آمریکا می دانست که اگر مردم بدانند کرونا در آن کشور وجود دارد همین تعداد اندک هم حضور نمی یافتند.

این کارزار انتخاباتی دقیقا چندماه در ایالت های مختلف آمریکا وجود داشت و درکنار آن مسئولین آمریکا از وجود کرونا ماه ها قبل اطلاع داشتند؛ولی متاسفانه سلامت را فدای سیاست مردم آمریکا نمودند و دقیقا بعد از پیروزی "جوبایدن" در این کارزار رقابت درون حزبی آن ها اعلام کردند اولین موارد مشکوک در آمریکا مشاهده شده است.

اگر اولین موارد طبق اعلام رسمی دولت آمریکا حقیقت داشت پس چرا شیوع این ویروس در آمریکا طوری شد که با اختلاف در صدر جهان ایستاد و با کمبودهای مختلف پزشکی و غذایی مواجه گشت؟

این بار به جای ملت های مظلوم جهان اسلام،مردم آمریکا قربانی سیاست های خصمانهء دولت آمریکا و مسئولین آمریکایی شدند.

کار درآمریکا بخاطر پنهانکاری از کنترل خارج شده است و وضعیت این کشور از هر لحاظ به فروپاشی نزدیک گشته است.

در مقابل صداقت مسئولین جمهوری اسلامی ایران با مردم به شکر خداوندبستر مهار نهایی این بیماری را فراهم آورده است.

در دوران پساکرونا که یک جنگ جهانی غیر مسلحانه است ، آمریکا فرو خواهد پاشید و مردمی که در آمریکا از این ویروس جان سالم به در می آورند با توجه به خرید بی شمار سلاح در روزهای اخیر دست به جنگ داخلی خواهند زد، نظیر جنگی که میان شمال و جنوب در دهه های قبل در آمریکا وجود داشت و حاصل آن پایان دیکتاتوری آمریکا خواهد بود.
برای هموطنان ایران اسلامی آرزوی تندرستی دارم.

دکتر سجاد فرهمند.
نظرات بینندگان