کد خبر: ۱۳۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
رئیس سازمان صمت فارس:

توزیع رایگان ۱۶۴ هزار ماسک N۹۵ در مراکز درمانی فارس

۱۶۴ هزار ماسک N ۹۵ و سه‌لایه رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی استان توزیع شد.
به گزارش شیرازه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از اختصاص  ۱۶۴ هزار ماسک N ۹۵ و سه‌لایه برای توزیع رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی استان خبر داد.

حمید رضا ایزدی افزود: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و تامین نیاز‌های اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان فارس؛ تا کنون تعداد ۱۶۴ هزار ماسک N۹۵ و سه‌لایه به صورت رایگان توزیع شده است.

ایزدی افزود: طبق پیگیری‌ها و اقدامات به عمل آمده این سازمان از وزارت صمت به منظور حفاظت از کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا تعداد ۱۶۴ هزار ماسک N۹۵ و سه‌لایه صرفا برای استفاده در مراکز درمانی استان فارس اختصاص یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تشریح کرد: این تعداد ماسک از طریق شرکت‌های منتخب پخش در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت.

از زمان شیوع بیماری کرونا، مسئولیت تولید محصولات و ملزومات بهداشتی مرتبط با این بیماری با وزارت صمت بوده است که براین اساس سازمان صمت استان فارس در حال تلاش مستمر برای افزایش میزان تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و مردم دربخش‌های مختلف تولیدالکل طبی، محلول و ژل ضد عفونی کننده دست، ماسک بهداشتی، دستکش‌های بهداشتی و پد الکلی است.
برچسب ها: ماسک ، توزیع رایگان ، فارس
نظرات بینندگان