کد خبر: ۱۳۷۷۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
مسئول مرکز رسیدگی به مساجد استان فارس:

مساجد یک ساعت برای اقامه نماز فرادای مومنین باز می باشد

حجت الاسلام سلمان زاده گفت: مسجد طراز اسلامی در نقش دولت محله و نقش آفرین در آن محل می تواند در رفع مشکلات محله و مردم منطقه بسیار موثر باشد.
 حجت الاسلام سلمان زاده مسئول مرکز رسیدگی به مساجد استان فارس در گفت و گو با شیرازه از تلاش کادر درمانی و بسیجیان و جهادگران مدافع سلامت تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد به برکت میلاد امام زمان و دعای مردم شریف این بلا از مردم جهان و ملت عزیز ایران دفع شود.

مساجد یک ساعت برای اقامه نماز فرادای مومنین باز می باشد
 
مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس از تلاش اهالی مساجد برای پرداختن به مشکلات به وجود آمده برای خانواده های کم برخوردار در محلات نیز تشکر کرد و گفت: مسجد طراز اسلامی در نقش دولت محله و نقش آفرین در آن محل می تواند در رفع مشکلات محله و مردم منطقه بسیار موثر باشد.

وی همچنین از برنامه پخش دعای شریف فرج در روزهای چهاردهم و پانزدهم شعبان خبر داد و گفت: در این دو روز و قبل از اذان ظهر و مغرب، نوای دلنشین دعای شریف فرج( الهی عظم البلا) در استان طنین‌انداز خواهد شد.

 همچنین در موضوع پخش اذان نیز متذکر شد که در هر سه وعده نماز، نوای ملکوتی دعوت به رستگاری و فلاح  از بلندگوهای مساجد پخش می‌شود و مساجد یک ساعت برای اقامه نماز فرادای مومنین باز می باشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علیرضا ازلارستان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
0
جناب حجت الاسلام سلمان زاده سلام درلارستانکادر اماکن انتڟامی ضمن مراجعه به مساجدشهراعلام میدارن که مساجدفقط اذان گفته شود وبلافاصله بسته ونماز فرداهم نخوانید ازقول امام جمعه مطرح میکنند ایا این حکم درست است ایا مراجع محترم دینی هم از این حکم اطلاع دارن یااحکامی صادرنموده اند مردم نمارگزار حق نماز فرادا هم درمسجد ندارن لطفا رسیدگی وپاسخ فرمایید تا ازاین ثواب محروم نگردند متشکر