کد خبر: ۱۳۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور:

عزم ملی برای شکست کرونا/ آن‌هایی که سالمندان کشورشان را زودتر راهی گورستان می‌کنند قابل ستایش‌اند؟

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور بیش از 545هزار بسیجی برای کمک به مقابله با این بحران با رویکرد طرح بسیج ملی برای مقابله این ویروس فعالیت داشته اند.

سردار نعمان غلامی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور دقایقی پیش در گفت وگو با شبکه خبر با اشاره به اقدامات صورت گرفته بسیج در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور بیش از  545هزار بسیجی برای کمک به مقابله با این بحران با رویکرد طرح بسیج ملی برای مقابله این ویروس فعالیت داشته اند.

وی افزود: با اجرای تفاهم بین وزارت بهداشت و درمان، نیروهای بسیجی در کنار کادر درمان و نیروهای اجرای برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می کنند.

سردار غلامی با توصیف رفتارهای مردم و نیروهای بسیج و کادر درمانی در مقابله ویروس کرونا، به مقایسه ایران اسلامی با دیگر کشورهای اروپایی وغربی پرداخت و خاطرنشان کرد: چنین رفتارهای انسان دوستانه ای در هیچ نقطه ای از اروپا و دنیای غرب پیدا نمی شود، آنهایی که اجساد جان باختگان را در کامیونهای جنگی حمل می کردند و سالمندان را آماده مرگ می کردند آیا چهره قابل ستایشی دارند؟


وی ادامه داد: هیچ نشانی از رحم و مروت در ماجرای مقابله با ویروس کرونا در غرب و اروپا دیده نمی شود، به طوری که در یک زمانی اقدام به سرقت ماسک های خریداری شده از دیگر کشورهای هم پیمان خود می کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به فعالیتهای بسیج در راستای توجه به مردم در اوضاع مقابله با کرونا، عنوان کرد: 660 هزار بسته حمایتی با کمک مردم و خیرین و گروه های جهادی آماده و در میان مردم توزیع شده که این اقدام نیز در ماه مبارک شعبان باید ادامه داشته باشد.

وی به برخی از فعالیت های بسیج در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا اشاره و بیان کرد: تهیه و تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده،گند زدایی از نقاط آلوده شهری، کمک به کنترل ورودی و خروجی شهرها، تهیه پک‌های بهداشتی و غذایی برای آسیب دیدگان و بیماران ویروس کرونا و ... را می توان از مهترین اقدامات بسیج در این عرصه دانست.

سردار غلامی با بیان اینکه بسیج به دنبال ایجاد راهکارهای متناسب برای زندگی اقتصادی مردم در پساکرونا است، خاطرنشان کرد: با راهکارها و ایده های متناسب نخواهیم گذاشت مردم طعم سختی و دشواری را پس از شکست کرونا بچشند.

وی در پایان خواستار نگاه ویژه مردم به حساسیت‌های ستاد فرماندهی مقابله با کرونا شد و تصریح کرد: ویروس کرونا هنوز تمام نشده و در کشور هست، باید به فرماندهی این ستاد در کشور گوش فرا دهیم و برای مقابله با این ویروس بجنگیم.
انتهای پیام/

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
منبع: دانا
نظرات بینندگان