کد خبر: ۱۳۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس:

حمایت، پشتیبانی همه جانبه و استفاده از ظرفیت گروه های جهادی رسالت مهم مسئولان فارس/ راه اندازی دستگاه نیمه اتوماتیک تولید ماسک بهداشتی در فارس/ تجلیل از زحمات اعضای گروه های جهادی بسیج

سردار بوعلی گفت: استان فارس در موضوع هم افزایی و هماهنگیِ بین سازمانی در مقابله با بیماری کرونا یکی از استان های موفق کشور است.
به گزارش شیرازه،  آئین هم اندیشی قرارگاه سلامت و اعضای گروه های جهادی بسیج استان فارس با حضور سردار یداله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر، جمعی از نمایندگان سازمان ها و نهادها، مسئولان سپاه فجر و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر شیراز با هدف هم افزایی بین سازمانی و بررسی آخرین وضعیت استان به میزبانی سپاه فجر فارس برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه استان فارس در موضوع هم افزایی و هماهنگی بین سازمانی در مقابله با بیماری کرونا یکی از استان های موفق کشور بوده است، گفت: حوزه سلامت یکی از موضوعات حساس و حیاتی برای کشور و جامعه است و برای تامین سلامت مردم نباید از هیچ  تلاش و اقدامی چشم پوشی شود.
وی با تاکید بر اینکه حمایت، پشتیبانی همه جانبه و استفاده از ظرفیت گروه های جهادی رسالت مهم مسئولان فارس در برهه حساس کنونی است، گفت: تامین نیاز کارخانه ها و گارگاه های تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده و پشتیبانی از گروه های جهادی بسیج که در رویارویی مستقیم با بیماری فعالیت می کنند تاثیر بسزایی در مدیریت و کنترل موفقیت آمیز بیماری کرونا خواهد داشت. 
جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه ظرفیت های موجود در سپاه فارس برای مقابله با بیماری کرونا در اختیار مردم شریف و عزیز استان می باشد، خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج فارس همزمان با بروز بیماری کرونا در سطح کشور به حالت آماده باش درآمدند و تا امروز بصورت فعال در کنار کادر بهداشت و درمان استان نقش آفرینی کرده اند.
وی با بیان اینکه در راستای تامین نیاز استان به اقلام و مواد بهداشتی جهش بسیار خوبی در حوزه تولید این محصولات صورت پذیرفته است، گفت: با افزایش تولید اقلام بهداشتی در کارخانه ها و همچنین هم افزایی توان گروه های جهادی بسیج در این حوزه، شاهد افزایش چشمگیر تولید اقلام و محصولات بهداشتی موردنیاز مردم و کادر درمان استان فارس در سال جهش تولید هستیم.
سردار بوعلی با بیان اینکه جوانان نخبه فارس در حوزه تولید اقلام بهداشتی عملکرد درخشانی داشته اند، گفت: در بازدید از کارگاه های تولید محصولات بهداشتی شاهد نمونه های درخشانی از تفکر جهادی و بروز خلاقیت بودم و بعنوان نمونه دستگاه نیمه اتوماتیک تولید ماسک با ظرفیت 80 عدد در دقیقه توسط جوانان نخبه استان در یکی از صنایع بومی فارس طراحی و راه اندازی شده است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با تجلیل از زحمات و تلاش های گروه های جهادی بسیج و کادر بهداشت و درمان استان فارس، گفت: گروه های جهادی بسیج علاوه بر تولید اقلام بهداشتی، در حوزه ضد عفونی اماکن و معابر بصورت فعال حضور دارند، قشر تخصصی بسیج جامعه پزشکی در خط مُقدم مقابله با بیماری کرونا در حال نقش آفرینی بوده و سایر بسیجیان داوطلب نیز بصورت شبانه روزی در ایستگاه های غربالگری واقع در ورودی ها و سطح شهرها و فرآیند توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی به فعالیت مشغول هستند.
 سردار بوعلی خطاب به مسئولان نهادها و نمایندگان گروه های جهادی گفت: سپاه فجر برای تسهیل مشکلات واحدهای تولید اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده و همچنین پشتیبانی از گروه های جهادی بسیج آمادگی کامل را اعلام می دارد.
 
منبع: تنویر
برچسب ها: سپاه ، فارس ، کرونا
نظرات بینندگان