کد خبر: ۱۳۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
یادداشت:

درس بزرگ ملت نجیب ایران به دنیا

در ایرانِ به ظاهر متحجر و عقب افتاده (حاصل از فضای خودتحقیری و شانتاژ رسانه ای) هم، مردم بسیج شده اند؛ یکی آب میوه برای کادر درمان می گیرد؛ یکی بسته معیشتی برای نیازمندان می بندد، یکی ماسک می دوزد تا نیاز کشور را تامین کند؛ یکی برای کادر درمان سرود همدلی می خواند ، کمپین #پناه_هم باشیم راه می افتد و...
 پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ در حالیکه جنتلمن های ادکلان زده پشت میز مذاکره، همچون دزدان سر گردنه از یکدیگر ماسک می دزدند، ملت بزرگ ایران برای یکدیگر جانفشانی می کنند.

هر چند که برای مستضعفان فکری «از فضای خودتحقیری خارج شدن» همچون زهر هلاهل کشنده است اما آنها نیز امروز که ویروس کرونا پرده ها را کنار زده، بیشتر با چهره زشت و بزک کرده سیاستمداران شرور عالم آشنا شده اند.
درس بزرگ ملت نجیب ایران به دنیا
امروز جای جای میهن بزرگ ایران اسلامی، تبدیل به کارگاههای خدمت رسانی به هم نوع شده و هر کس با توجه به توان و بضاعت خود، در این عرصه نقش ایفا می کند؛ آن هم به مهر و عطوفت و وفا.

این روحیه ایثار و فداکاری ملت نجیب ایران مختص کرونا و ایام کرونایی نیست بلکه در گرفتاری ها همچون سیل سال گذشته در همین شیراز خودمان، همگان دیدند که چه جلوه هایی از مهر و محبت و بشر دوستی در سومین حرم اهل بیت(ع) و شهر ادیبان و عالمان پرآوازه نمودار شد.

این جلوه های بی نظیر انسانی، ظرفیت های عظیم یک ملت بزرگ است که متاسفانه به دلیل شانتاژهای تبلیغاتی و وارونه جلوه دادن حقایق توسط رسانه های ضد بشری شروران عالم، از نظر مردم ایران نیز پنهان مانده است. 

سالهاست که سران شرور و غارتگر دنیا، مدینه های فاضله ای از کشورهای خود در اذهان جهانیان ساخته اند؛ تازه آن هم به کمک استثمار و غارت منابع کشورها و البته اقتدار علمی که نمی توان منکر آن شد.

اما امروز در بحران ویروس کرونا، چهره خشن و ضد انسانی نظام سرمایه داری در پس آن قیافه های ادکلان زده و جنتلمن، بیش از پیش هویدا شده است!

 یکی می گوید واکسن کرونا را بر آفریقایی های بیچاره آزمایش کنیم؛ یکی دیگر خواستار کشتن بازنشستگان برای قطع حقوق آنها و کمتر شدن بار مالی بر دولتش می شود، یکی از آن دیگری ماسک می دزد و ....!

در ایرانِ به ظاهر متحجر و عقب افتاده (حاصل از فضای خودتحقیری و شانتاژ رسانه ای) هم، مردم بسیج شده اند؛ یکی آب میوه برای کادر درمان می گیرد؛ یکی بسته معیشتی برای نیازمندان می بندد، یکی ماسک می دوزد تا نیاز کشور را تامین کند؛ یکی برای کادر درمان سرود همدلی می خواند ، کمپین #پناه_هم باشیم راه می افتد و...

این است تفاوت ملت بزرگ ما با مدعیان حقوق بشر.

محمود محمدی کیان

انتهای پیام/

نظرات بینندگان