کد خبر: ۱۳۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس:

تداوم آموزش های بسیج دانشجویی با استفاده از ظرفیت آموزش های برخط

یوسفی از استفاده ظرفیت بستر فضای مجازی برای تداوم آموزش های مجموعه بسیج دانشجویی خبر داد.
به گزارش شیرازه، سعید یوسفی مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به وضعیت پیش آمده کرونا در کشور و همچنین ایجاد وقفه در حضور دانشجویان در دانشگاه و تعطیلی کلاس های حضوری و حرکت دانشگاه ها به سمت آموزش های غیرحضوری و استفاده از بستر های برخط برای برگزاری کلاس ها ، بسیج دانشجویی استان فارس نیز نیازمند تغییر رویکرد و استفاده از بستر های مجازی موجود در برگزاری برنامه ها و آموزش ها و جلسات دارد و ما مشتاق به استفاده از آموزش در شبکه های پلت فورمیک هستیم .

یوسفی ادامه داد: در همین راستا برنامه ریزی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی ، آموزش های تشکیلاتی و جلسات بصیرتی در بستر آموزش های برخط انجام شده و بزودی رسماً شاهد افتتاحیه آنخواهیم بود .
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس از امضا تفاهم نامه ای در این موضوع خبر داد و گفت :در همین راستا تفاهم لازم با مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس صورت گرفته و به عنوان اولین بستر برخط بزودی استفاده خواهد شد.

 وی در پایان یادآور شد: امروز با توجه به وضعیت پیش آمده زمان استفاده از شبکه های مجازی شکل گرفته در جامعه و همه صنوف و اقشار فرا رسیده و می بایست جریان انقلاب میوه سالها تلاش در فضای مجازی را بچیند و بسیج دانشجویی هم باید حداکثر استفاده از بستر فضای مجازی را ببرد.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان