کد خبر: ۱۳۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
در پی رزمایش بخشش ملی ایرانیان:

اختصاص یک تا سه روز از حقوق کارکنان کمیته امداد فارس به قشر نیازمند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، امدادگران کمیته امداد استان فارس در راستای مبارزه و حمایت از اقشار آسیب دیده در دوران کرونا با اختصاص حقوق یک تا سه روز کاری خود به میدان آمدند.
به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عنوان اینکه کارگروهی در راستای مبارزه با کرونا در کمیته امداد تشکیل شده است گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، امدادگران استان فارس حقوق ۱ تا ۳ روز کاری خود را به افراد آسیب دیده از کرونا اختصاص داده اند و مبلغ ۲۸ میلیارد ریال به حساب ۸ هزار و ۴۴۵ نفر از مددجویان بیمار صعب العلاج، سالمند و بیمار خاص واریز شده است.

بذرافشان با اعلام آغاز رزمایش ملی بخشش ایرانیان در کمیته امداد فارس بیان کرد: هدف از اجرای این رزمایش را ایجاد زمینه‌های جلب مشارکت مردم و خیران برای ارائه کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا است که جلسات آن در اداره کل برگزار شد و و شرکت کنندگان به بررسی راهکارهای جمع آوری کمک‌های مردمی و خیران در این پویش پرداختند.

بذرافشان روش‌های مشارکت مردم نیکوکار در رزمایش بخشش ایرانیان را اعلام واظهار داشت: مردم نیکوکار و خیرین عزیز استان فارس می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری # ۸*۰۷۱*۸۸۷۷* و یا از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ یا شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ کمک‌های خیرخواهانه خود را جهت رساندن به آسیب دیدگان از کرونا به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس واریز نمایند.

وی در ادامه با اشاره به جمع آوری کمک خیران و مردم جهت تهیه اقلام ضروری غذایی و بهداشتی اظهار داشت: تا کنون مبلغ ۴۵ میلیارد ریال جهت تهیه اقلام ضروری و بهداشتی از خیران نیک اندیش و کمک های مردمی جمع آوری شده است.

بذرافشان تصریح کرد: ۱۰ میلیارد ریال کمک موردی، وام ضروری ۵۰ میلیارد ریال  به افراد تحت حمایت با شرایط تبصره ۱۴ اعطا شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از راه اندازی ۱۸ مرکز طرح اشتغال تولید ماسک و گان بهداشتی با همکاری و نظارت علوم پزشکی خبر داد و افزود:  این مراکز ظرفیت تولید روزانه ۳۵ هزار عدد ماسک را دارا می باشند و این مراکز با همکاری ۱۲۰ نفر از مددجویان در حال تولید است.

وی در پایان گفت: ۲۴ نفر کارشناسان مشاوره جهت ارتباط با مددجویان و کمک به آن ها در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان