کد خبر: ۱۳۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
24 فروردین 1399:

افزایش مبتلایان کرونا ویروس به یک هزار و ۹۵۶ نفر در فارس/ تعداد جانباختگان به۵۰ نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون ۵۰ نفر در استان فارس به علت ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند.
به گزارش شیرازه، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از ۹۹۱ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص کووید۱۹ استان فارس، ۱۰۴ نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به یک هزار و ۹۵۶ نفر رسیده است.

او ادامه داد: از ۱۰۴ مورد جدید در استان فارس، شیراز ۳۲ مورد، کازرون و رستم هر کدام ۹ مورد، فسا هشت مورد، جهرم و مرودشت هر کدام هفت مورد، فیروزآباد، لار و بوانات هر کدام ۵ مورد، آباده ۴ مورد، خرم بید و داراب هر کدام ۳ مورد، اقلید ۲ مورد، گراش، ممسنی، سروستان، مهر و سپیدان هر کدام یک مورد را شامل می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: از ۱۰۴ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته در استان، ۵۸ بیمار مرد و ۴۶ بیمار زن بوده است.
همتی افزود: ۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به علت ابتلا به کروناویروس فوت کردند که با این ۲ مورد جدید فوتی، تاکنون ۵۰ نفر در استان جان خود را از دست داده اند.

او بیان کرد: هم اکنون ۹۱۳ نفر از مبتلایان نیز به علت دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۵۰۳ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

همتی از مردم خواست تا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ و قطع زنجیره‌های انتقال این بیماری، در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی و فاصله مناسب در روابط اجتماعی را جدی بگیرند.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان