کد خبر: ۱۳۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

تشکیل قرارگاه همدلی و مواسات در فارس

قرارگاه همدلی و مواسات با هدف کمک به نیازمندان در فارس تشکیل شد.
تشکیل قرارگاه همدلی و مواسات درفارسنماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: این قرارگاه در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال تشکیل شده و جمع آوری و توزیع کمک ها بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر ناشی از شیوع کرونا را برعهده دارد.
آیت الله دژکام در اولین جلسه‌ی هماهنگی اعضای قرارگاه همدلی و مواسات درفارس برلزوم هماهنگی و همکاری بین مجموعه‌های تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم ساختار و تشکیلات این قرارگاه به تناسب توانمندی‌های هر دستگاه شکل گیرد و با شناسایی نیازمندان واقعی و مشارکت خیران در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک‌های جمع آوری شده را به دست این نیازمندان برسانیم.
وی گفت: در این قرارگاه اصل شفاف سازی میزان کمک‌های جمع آوری شده و نحوه‌ی توزیع، از اصول اساسی است و همه‌ی دستگاه هاباید با هدف رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب این اصل را رعایت کنند.
نماینده ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز افزود: با هدف تشویق و قدردانی از خیران مشارکت کننده در این قرارگاه دستگاه‌های اجرایی هم تلاش کنند تا تسهیلات و خدماتی را در مجموعه‌ی خود برای خیران در نظر بگیرند.
راه اندازی سامانه‌ای برای ثبت اطلاعات نیازمندان، استفاده بیشتر از ظرفیت‌های صدا و سیمای استان باهدف اطلاع رسانی اقدامات قرارگاه و تشویق خیران و اجرای عدالت در توزیع کمک‌ها هم از جمله پیشنهادات اعضای قرارگاه همدلی و مساوات در این جلسه بود.
دراین جلسه همچنین براستفاده ازتمام ظرفیت‌های مادی و معنوی دستگاه‌های اجرایی استان با هدف کمک به نیازمندان تاکید شد.

صدا و سیما
برچسب ها: تشکیل ، همدلی ، قرارگاه ، فارس
نظرات بینندگان