کد خبر: ۱۳۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

انهدام باند مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی فارس از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۸۱۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: به منظور اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از خبری مبنی بر تشکیل باند قاچاق به صورت گسترده و تهیه و انتقال مواد مخدر به شهر شیراز مطلع شدند.

او افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته و در تحقیقات خود متوجه شدند که اعضای این باند قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از طریق یک کامیون به سمت شیراز حمل کنند.

سردار رهام بخش حبیبی تصریح کرد: بلافاصله مأموران به یکی از محور‌های ورودی شیراز اعزام و به صورت نامحسوس خودرو‌های عبوری را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه در نهایت کامیون مورد نظر توسط مأموران متوقف شد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۸۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، ادامه داد: در این خصوص ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و آریسان که به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر عمل می‌کردند، توقیف و در مجموع ۶ قاچاقچی دستگیر شدند.

او بیان کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر همانند سال‌های گذشته از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس در امسال به شمار می‌رود و در این مسیر کارکنان جان برکف انتظامی استان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: انهدام ، مواد مخدر ، تریاک
نظرات بینندگان