کد خبر: ۱۳۸۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

شناسایی 55 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به 2011 نفر/ فوت 5 نفر بر اثر کروناویروس در 24 ساعت گذشته در استان فارس

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 55 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.
به گزارش شیرازه، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: از 940 نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص کووید۱۹ استان، 55 نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به  2هزار و 11 نفر رسیده است.

او افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، 5 نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان فوت کردند که در مجموع تاکنون 55 نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: از مجموع 55 نفر فوتی ناشی از کروناویروس در استان، شیراز 31 مورد به شیراز، مرودشت 5 مورد، جهرم 4 مورد، فسا، آباده و گراش هر کدام 2 مورد، لار، رستم، اقلید، داراب، سروستان، زرقان، ارسنجان، بیضا و نی ریز هر کدام یک مورد را شامل می شود.

او ادامه داد: تاکنون 517 نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند و 928 نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

دکتر همتی از شهروندان خواست، بیماری کووید19 را جدی بگیرند و ضمن در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی، از تجمعات و ترددهای غیرضرور بپرهیزند.
پایان خبر

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
0
سلام. فکرکنم دلیل اینکه قبلأ آمار فارس پایین بود نگرفتن تست کرونا از مردم بود. که باعث اعتماد بنفس کاذب شده بود.