کد خبر: ۱۳۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

اهدای ٩٠٠ میلیون ریالی مجموعه قضایی فارس به مراکز درمانی

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مجموعه قضایی فارس ٩٠٠ میلیون ریال وجه نقد برای کنترل بیماری کرونا به بیمارستان‌ها و نیازمندان اهدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: قضات و کارکنان مجموعه قضایی فارس٩٠٠ میلیون ریال وجه نقد برای جلوگیری و کنترل بیماری کرونا به بیمارستان‌ها و همچنین نیازمندان اهدا کردند.

او ادامه داد: این اقدام خود جوش و خیرخواهانه به منظور عمل به منویات رهبری معظم انقلاب (دام ظله العالی) و نیز تأکید ریاست قوه قضاییه انجام شد که این روند اهدا وجوه نقدی در قالب پویش معنوی مجموعه قضایی استان ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه اقدامات جهادی مردم استان فارس از جمله حرکت معنوی گروهی از مردم شیراز و بخشیدن اجاره بهای املاک پیش از این آغاز شده بود و همچنان نیز این مهر ورزی ادامه دارد، گفت: این اقدام مردم شیراز و استان فرهنگی فارس نمونه‌ای از همت بلند و نیّات خیر مردم استان فارس است که ذکر نام مردم شیراز به وسیله مقام عظمای ولایت موجب فخر و مباهات است.

رئیس شورای قضایی استان فارس افزود: ملت ایران را باید در بحران‌ها شناخت و امروز جهان رفتار دولت‌های غربی و افراد متأثر از دولت‌ها را با خُلق و خوی برجسته ایرانی مقایسه می‌کنند و همواره اذعان دارند که ثروت اصلی ملت ایران نه تنها ثروت مادی بلکه، فرهنگ غنی اسلامی است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان فارس، خواستار توسعه و تعمیم جنبش بخشش مطالبات مالی شد و ادامه داد: امیدواریم با ترویج این نگاه متعالی، پرونده‌های چک و مطالبه اجاره بها و سایر مطالبات مالی و اختلافات حین و پس از بخوان کرونا افزایش نیابد و این قبیل دعاوی با مشارکت افراد خیّر و درک متقابل بین طلبکاران و بدهکاران به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/


برچسب ها: کرونا ، فارس ، بیمارستان
نظرات بینندگان