کد خبر: ۱۳۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
اعلام اولین آمار فروش آنلاین «خروج»؛

۳۳ هزار و ۹۹۵ بلیط در ۲۴‌ ساعت!/ فروش ۴۰۷ میلیون تومانی روز اول

اولین آمار فروش آنلاین فیلم خروج در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا اعلام شد.
  پس از گذشت 24 ساعت از اکران آنلاین فیلم "خروج" که برای اولین‌بار پیش از نمایش عمومی در سینما در پلتفرم‌های VOD فیلیمو و نماوا عرضه می‌شود، فیلیمو و نماوا در گزارشی مشترک از نخستین آمار فروش بلیط این فیلم خبر دادند.

اعلام اولین آمار فروش آنلاین «خروج»/ ۳۳ هزار و ۹۹۵ بلیط در ۲۴‌ ساعت!
طبق این گزارش و با مجموع آمار هر دو سرویس فیلیمو و نماوا،  33 هزار و 995 بلیط در 24 ساعت ابتدایی اکران آنلاین "خروج" به فروش رفته است که درآمدی بیش از  407 میلیون تومان را برای این اکران آنلاین به همراه داشته است. از طرفی طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی یعنی در نظر گرفتن حداقل 2/5 تماشاگر به ازای یک بلیط، دسترسی 6 ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم خروج در دو سرویس وی‌او‌دی فیلیمو و نماوا را می‌توان حداقل 85 هزار نفر برآورد کرد. لازم به ذکر است  این آمار تنها با گذشت 24 ساعت از آغاز بلیط فروشی سینمای آنلاین خروج در فیلیمو و نماوا به ثبت رسیده و با توجه به ادامه‌دار بودن سینمای آنلاین، در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد تماشاگران فیلم خروج خواهیم بود.
با وجود لو رفتن نسخه قاچاقِ «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، آمار فروش آنلاین این فیلم، حاکی از درآمد ۴۰۷ میلیون تومانی است.
 پس از گذشت ۲۴ ساعت از اکران آنلاین «خروج»، تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا، دو سایت فیلیمو و نماوا، در گزارشی مشترک، از نخستین آمار فروش بلیت این فیلم خبر دادند.
بر اساس این گزارش، ️۳۳ هزار و ۹۹۵ بلیت در ۲۴ ساعت ابتدایی اکران آنلاین «خروج» در این دو سامانه اینترنتی به فروش رفته است که درآمدی بیش از  ۴۰۷ میلیون تومان را به همراه داشته است.طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه خانگی، یعنی در نظر گرفتن حداقل ۲/۵ تماشاگر به ازای یک بلیت، دسترسی ۶ ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم خروج  حداقل ۸۵ هزار نفر برآورد می‌شود. این آمار تنها با گذشت ۲۴ ساعت از آغاز بلیت فروشی سینمای آنلاین فیلم «خروج» به ثبت رسیده است.

خروج تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با بازی فرامرز قریبیان است که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر 1398 اتفاق افتاد و بنا به تصمیم سازندگان، با توجه به تعطیلی سینماها ناشی از بحران کرونا به اکران اینترنتی در فیلیمو و نماوا رسید.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان