کد خبر: ۱۳۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
شهردار کیوتوی ژاپن:

تمام فکر و ذهنم با مردم شیراز است

رییس اتحادیه شهر‌های تاریخی جهان با اشاره به اینکه تمام فکر و ذهنم با مردم شیراز است، گفت: بیایید با یکدیگر به جنگ کووید ۱۹ رفته و آن را کنترل کنیم.

دایساکو کادوکاوا شهردار کیوتوی ژاپن و رییس اتحادیه شهر‌های تاریخی جهان طی پیامی خطاب به شهردار شیراز گفت: مدیران شما سخت در تلاش هستند تا اقدامات لازم را برای گذر مردم از شرایط شیوع ویروس کرونا انجام دهند، تمام فکر و ذهنم با مردم شیراز است.

در متن پیام «دایساکو کادوکاوا» خطاب به اسکندرپور شهردار شیراز آمده است: «نامه شما (نامه شهردار شیراز مبنی بر لغو تحریم‌ها در شرایط شیوع ویروس کرونا) را دریافت کردم. از طریق رسانه‌ها نیز در جریان شرایط کنونی ایران که حاصل از شیوع ویروس کووید ۱۹ است قرار گرفتم و بسیار نگران این وضعیت هستم. مایلم احترامات خود را به تمام افرادی ابراز کنم که شبانه روز بدون خستگی در مراکز درمانی برای درمان بیماران تلاش می‌کنند.

در کیوتو نیز تعداد مبتلایان هر روز بیشتر می‌شود و نمی‌توانیم پیش بینی کنیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. ما تمام تلاش خود را برای محافظت از جان شهروندانمان و جلوگیری از فروپاشی سیستم بهداشت و درمان عمومی انجام خواهیم داد.

درخصوص نامه جنابعالی در مورد اینکه شهروندان شیراز قادر نیستند تجهیزات کافی را در این اوضاع سخت تهیه کنند، عمیقا با آنان در این شرایط حاد ابراز همدردی می‌کنم. تصور می‌کنم مدیران شما سخت در تلاش هستند اقدامات لازم را برای گذر افراد از این شرایط انجام دهند. تمام فکر و ذهنم با مردم شیراز است.

بیایید با یکدیگر به جنگ کووید ۱۹ رفته و هرچه زودتر آن را کنترل کرده تا مردم دنیا بدون هرگونه نگرانی و ترس، مجددا به زندگی عادی خود بازگردند.»

براساس این گزارش اسکندرپور شهردار شیراز با ارسال پیامی به شهرداران شهر‌های دوست و خواهرخوانده و روسا و دبیران کل سازمان‌های بین المللی خواستار هم صدایی آن‌ها برای لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا شد «دایساکو کادوکاوا» شهردار شهر کیوتوی ژاپن و رییس اتحادیه شهر‌های تاریخی جهان است.

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان