کد خبر: ۱۳۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

کمک ٩٠٠ میلیون ریالی قضات و کارکنان دادگستری فارس به نیازمندان

رئیس کل دادگستری فارس از کمک قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان به مبلغ ٩٠٠ میلیون ریال وجه نقد به بیمارستان ها و نیازمندان خبر داد.
 حجت الاسلام سید کاظم موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این اقدام خود جوش و خیرخواهانه در راستای عمل به منویات رهبری معظم انقلاب و نیز تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه انجام شد و روند اهدا وجوه نقدی در قالب پویش معنوی مجموعه قضایی استان ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات جهادی مردم شریف استان فارس از جمله حرکت معنوی گروهی از مردم شیراز و بخشیدن اجاره بهای املاک پیش از این آغاز شده بود و همچنان نیز این مهر ورزی ادامه دارد، گفت: این اقدام مردم شیراز و استان فرهنگی فارس نمونه ای از همت بلند و نیّات خیر مردم استان فارس است که ذکر نام مردم شیراز به وسیله مقام عظمای ولایت موجب فخر و مباهات است.

رئیس شورای قضایی استان فارس در ادامه بیان داشت: ملت ایران را باید در بحران ها شناخت و امروز جهان، رفتار غربی ها را با خُلق و خوی برجسته ایرانی ها مقایسه می کند و همواره اذعان دارند که ثروت اصلی ملت ایران نه تنها مادی، بلکه فرهنگ غنی اسلامی است .

وی در پایان خواستار توسعه و تعمیم جنبش بخشش مطالبات مالی شد و گفت: امیدواریم با ترویج این نگاه متعالی، پرونده های چک و مطالبه اجاره بها و سایر مطالبات مالی و اختلافات حین و پس از بحران کرونا افزایش نیابد و این قبیل دعاوی با مشارکت افراد خیّر و درک متقابل بین طلبکاران و بدهکاران به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

نظرات بینندگان