کد خبر: ۱۳۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

۶۱ نفر از ساقیان مرگ در استان فارس دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری ۶۱ نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الكلی دست‌ساز و تقلبی در سطح استان خبر داد.
 سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۲۶ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: در پی توزیع الکل دست‌ساز و تقلبی در سطح استان و رواج این باور غلط در برخی از افراد که با خوردن آن می‌توان در مقابل ویروس کرونا مصون ماند، شناسایی و دستگیری عاملان توزیع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی استان موفق شدند تاکنون ۶۱ تن از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز و تقلبی در سطح استان را دستگیر کنند.

حبیبی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مصرف مشروبات الکلی برای مصون ماندن از بیماری کرونا هیچ توجیه علمی و عقلی ندارد.

حبیبی گفت: والدین با آگاه‌سازی فرزندان و جوانان خود از بروز اینگونه موارد پیشگیری کرده و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با خادمان خود در مجموعه نیروی انتظامی و تأکید بر برخورد شدید با افراد فرصت طلب و سودجو، گفت: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا سلامت افراد جامعه به خطر بیفتد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان