کد خبر: ۱۳۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

دیدار مسئولان نمازجمعه خاوران با رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

حاج صمد فتوحی مسئول نهاد امامت جمعه و رییس ستاد نمازجمعه شهر خاوران در سفر کاری خود به تهران با رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیدار کرد
در این دیدار که به منظور گزارش وضعیت فرهنگی و اجتماعی نهاد امامت جمعه و ستاد نمازجمعه شهر خاوران صورت گرفت حاج صمد فتوحی موضوع ایجاد مجتمع فرهنگی آدینه شهر خاوران را مطرح و نحوه شکل گرفتن این ساختمان به صورت فرهنگی ورزشی و اجتماعی ایجاد این مجتمع را بیان کرد.
فتوحی در ادامه ضمن این که دستگاه نهاد امامت جمعه و ستاد نمازجمعه در شهر خاوران از لحاظ مالی نیازمند کمک مالی هیچ گونه نهادی نیست افزود: هر نهادی که تا به امروز نیاز به کمک مالی داشته است از هیچ گونه کمکی مالی دریغ نکرده ایم و در هر زمانی که هر نهادی در شهر خاوران نیاز به کمک داشته باشد آماده کامل جهت حل آن داریم .

حاج صمد فتوحی از ساخت مصلی بزرگ نمازجمعه در شهر خاوران و تامین تجهیزات آن گزارشی نیز ارائه کرد.
وی در ادامه گزارشی از تجهیز یک میلیاری مصلی نمازجمعه  به دستگاه های سرمایشی و گرمایشی ارائه داد وی از ساخت بیش از ۱۵ باب مغازه و ایجاد بازارچه مصلی و شکل گرفتن اشتغال گزارشی ارائه داد.

فتوحی در ادامه از ساخت گزارشی ساختمان نهاد امامت جمعه و همچنین ساخت ساختمان سه طبقه ستاد نمازجمعه ارائه داد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری  رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور در تلاش ها و زحمات حاج صمد فتوحی در این دستگاه از ابتدا تا کنون قدردانی کرد.

نظرات بینندگان