کد خبر: ۱۳۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
حامد محضرنیا خواننده پاپ در گفتگو با شیرازه:

مردم ایران همواره کمک به نیازمندان را جزء فرهنگ خود می‌دانند

خواننده قطعه پرستار گفت: این کار را به همه مدافعان سلامت خصوصاً پرستاران که برای سلامتی مردم بصورت شبانه روزی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا تلاش می کنند تقدیم می کنم.
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ حامد محضرنیا متولد 1367 و داراى ليسانس الكترونيک از دانشگاه نجف‌آباد اصفهان است؛ از كودكى مؤذن و قارى قرآن بوده و چندين رتبه كشورى دارد. تاكنون از او دو آلبوم حرفه اى به نام هاى «استثنائى» و «جاذبه» منتشر شده است.
این خواننده جوان با بیش از سی تیتراژ برای شبکه های مختلف تلویزیون به نوعی رکورددار تیتراژ محسوب می‌شود. از جمله کارهای معروف حامد محضرنیا می توان قطعه های «شرمندتم»،«ممنونم»،«کار  فارسی ، عربی "راهم بده”» ، ،«اگه دنیا بزاره» ،«شگفت انگیز» ،« از تو نفس میگیرم»  ،«خوشبختی» و قطعه حماسی «قهرمان ایرانی» با مصرع تکرار "یاعلی بگو" که بارها و بارها بعد از بردهای شیرین تیم های ملی از شبکه های تلویزیون پخش می شد، را نام برد.

مردم ایران همواره کمک به نیازمندان را جزء فرهنگ خود می‌دانند
حامد محضرنیا در گفتگو با شیرازه با اشاره به شیوع کرونا در جهان گفت: دنیا در شرایطی قرار دارد که دیگر هیچ کس نمی‌تواند از عبارت "چهاردیواری، اختیاری" استفاده کند و سلامت و بیماری فردی در آن سوی جهان به سرفه و تب یک فرد در این سوی عالم بستگی دارد.

این خواننده پاپ کشورمان افزود: مردم طی این روزها آگاه تر و باهوش تر از همیشه نشان دادند که در صحنه هستند و همه با رعایت نکات بهداشتی و درخانه ماندن تاحدودی مانع از گسترش ویروس کرونا را گرفتند.

محضرنیا ادامه داد: ولی هم وظیفه دارم از ملت شریف ایران خواهش کنم، لطفاً این روزها بیشتر مراقبت کنید تا انشالله بتوانیم با هم جشن شکست کرونا را در سراسر کشور برگزار کنیم.

مردم ایران همواره کمک به نیازمندان را جزء فرهنگ خود می‌دانند
خواننده تیتراژ برنامه دعوت در ادامه اظهار داشت: خدا را شکر بسیاری از مردم عزیز و فهمیم ما به شعار در خانه می‌مانیم جامع عمل پوشاندند و خصوصاً در ایام نوروز شاهد بودیم که تردد‌ها در شهر و جاد‌ها کاهش محسوسی داشت و این نشان از فهم و درایت مردم عزیز ما دارد.

خواننده آلبوم جاذبه تصریح کرد: امیدواریم این روند درخانه ماندن همچنان ادامه داشته باشد و همه مردم عزیز از تردد غیر ضرور پرهیز کنند و در خانه‌ها بمانند تا شیوع این ویروس کنترل شود.

این خواننده پاپ در رابطه با ساخت قطعه پرستار و تقدیم آن به مدافعان سلامت؛ گفت: این کار را به همه مدافعان سلامت خصوصا پرستاران عزیز تقدیم می کنم.

مردم ایران همواره کمک به نیازمندان را جزء فرهنگ خود می‌دانند
وی افزود: جا دارد از کادر درمانی وکسانی که با سپر قرادادن جان خودشون برای سلامتی مردم  بصورت شبانه روزی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا تلاش می کنند هم تشکر ویژه کنم.  

 این آهنگساز و خواننده پاپ در پایان گفت: عده‌ای از مردم در شرایط بحرانی کرونا از نظر اقتصادی لطمه و آسیب دیده اند که وظیفه داریم به ویژه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دست آنها را بگیریم. البته مردم ایران همواره کمک به نیازمندان را جزء فرهنگ خود می‌دانند و در زمان شیوع ویروس کرونا، مردم در کمک به نیازمندان پیشقدم شدند که این نوع دوستی مثال زدنی ایرانی واقعاً باعث افتخاراست.


نظرات بینندگان