کد خبر: ۱۳۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

قدردانی مدیرکل اطلاعات استان فارس از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مدیرکل اطلاعات استان فارس از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روسا، معاونین، مدیران، پزشکان، پرستاران و سایر خدمتگذاران عرصه سلامت قدردانی کرد.
 مدیرکل اطلاعات استان فارس از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روسا، معاونین، مدیران، پزشکان، پرستاران و سایر خدمتگذاران عرصه سلامت  قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

النعمتان مجهولتان؛ الصحه و الامان: به فرموده رسول مکرم اسلام (ص) دو نعمت «سلامت» و «امنیت» ناشناخته‌اند و قدر و منزلت هر نعمت آنگاه آشکار می‌شود که از دست رفته باشد.

رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز
روسا، معاونین، مدیران، پزشکان، پرستاران و سایر خدمتگذاران عرصه سلامت

سلام علیکم
بهترین درود‌ها و سلام از جانب خود و آحاد سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیم به شما رزمندگان سپیدپوش عرصه سلامت می‌نمایم. درود برشما که به فرموده مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) اوج این افتخار ملی در این آزمون بزرگ متعلق به شماست.

ملت ما مفتخر است به افتخار آفرینی‌های سربازان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف و امروز افتخار میکند به ایثارها، از خودگذشتگیها و جهاد شما سربازان مدافع سلامت.

درود میفرستیم به ارواح طیبه شهدای عرصه امنیت و شهدای اخیر مدافع سلامت، به نمایندگی از سربازان بینام و نشان عرصه مجاهدت‌های خاموش در هفته «سربازان گمنام امام زمان (عج)» بر خود فرض دانستم تا ضمن تبریک اعیاد شریف شعبانیه از تلاش‌های خالصانه شما تشکر کنم و برای برادران و خواهران شریفم در مجموعه درمانی، آرزوی سلامتی و موفقیت نمایم، باشد که خداوند منان به برکت این مجاهدت‌های خالصانه و توسلات مردم به درگاه الهی و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم (ارواحنا فداه) هر چه زودتر این بلیّه را از سر عموم بشر، خصوصا ملت شریف ایران دور نماید.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان