کد خبر: ۱۳۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
مدیر مرکز خیریه کریمه اهلبیت (ع) کارزین:

تمامی نیازمندان شهر کارزین متنعم خواهند شد

حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری گفت:در برگزاری رزمایش مومنانه تمامی نیازمندان شهر کارزین متنعم خواهند شد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری مدیر مرکز خیریه کریمه اهل بیت ع کارزین در گفتگو با پایگاه خبری شیرازه در تشریح کرد: موسسه کریمه اهل بیت ع شهر کارزین با اخذ مجوز رسمی و شماره ثبت 5763 از سال 1398 فعالیت خود را با اهدافی مشخص آغاز نمود و اکنون بعد از گذشت یکسال از فعالیت های این مرکز خیریه افتخار داریم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و همکاری با پایگاه های مقاومت بسیج شهر تمامی نیازمندان شهر را قبل از ایام ماه مبارک رمضان از بسته های معیشتی متنعم سازیم.

وی تصریح کرد: قرار است تعداد 200 بسته معیشتی هر کدام به مبلغ 200 هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار گیرد تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات این عزیزان را مرتفع سازیم.
جهانگیری ادامه داد: در این راستا از خیران شهر که در یک سال گذشته در زمینه های مختلف همکاری شایسته ای با این مرکز داسته اند خواستیم بار دیگر ما را در هر چه بهتر انجام دادن ابن کار خیر همیاری نمایند.

 وی در پایان افزود: امیدواریم با  استفاده از ظرفیت خیرین عزیز  بتوانیم در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین تا تمام شدن معضل ویروس کرونا که بسیاری از مشاغل را تعطیل نموده به یاری خانواده های نیازمند بشتابیم.

نظرات بینندگان