کد خبر: ۱۳۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
برای نخستین بار انجام شد؛

طرح سروش سلامت بیماران در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) اجرایی می شود

برای نخستین بار، طرح سروش سلامت بیماران در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) اجرا شد.
با توجه به انتخاب بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) به عنوان مرکز پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و ملاقات نکردن همراهان بیماران، این مرکز یکی از پرستاران را به عنوان پل ارتباطی جهت اطلاع از وضعیت بیماران به خانواده بیماران انتخاب کرد.

پرنیان نیک منش مدیر بیمارستان در خصوص طرح سروش سلامت بیماران اظهار کرد: نظر به شرایط فعلی بیمارستان، حضور نداشتن همراهان در کنار بیماران و حذف ساعات ملاقات، ضرورت وجود روشی برای اطلاع‌رسانی وضعیت بیماران بستری در بیمارستان به خانواده‌های آنان احساس می‌ شد.

او ادامه داد: برای پاسخگویی و ساماندهی به این نیاز یکی از پرستاران این مرکز، به نام سجاد اسفندیاری به عنوان مرجع اطلاع‌رسانی به خانواده‌های بیماران انتخاب شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، او هر روز صبح گزارش وضعیت بیماران بخش را از سرپرستار بخش مربوطه دریافت کرده و در ادامه با برقراری تماس تلفنی با یکی از بستگان درجه یک بیمار که از قبل مشخص شده است، جدیدترین اطلاعات بیمار را در اختیار او قرار می‌دهد و پاسخگوی سوالات احتمالی آنان خواهد بود.

مدیر این مرکز گفت: این طرح در ابتدا برای بیماران بخش‌های ویژه ICU و CCU آغاز شده و در روز‌های آتی تصمیم بر آن است که برای بیماران بستری همه بخش‌های درمانی اجرا شود.

سجاد اسفندیاری گفت: از زمان اجرای این طرح، رضایت خاطر همراهان بیماران جلب شده و تماس‌های تلفنی خانواده بیماران به بیمارستان برای اطلاع از وضعیت بیمارشان به مراتب کمتر شده است.

او ادامه داد: هنگامی که با خانواده بیماران تماس برقرار کرده و شرایط فعلی بیمارشان را بازگو می‌کنم بازخورد مبنی بر کم شدن استرسشان را دریافت می‌کنم و قطعا ادامه داشتن اجرای این طرح کمک بسیاری هم به خانواده بیمار و بیمارستان خواهد کرد.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز ، کرونا
نظرات بینندگان