کد خبر: ۱۳۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۹

تشکیل پرونده قضایی برای برخی از مدیران استقلال و پرسپولیس

مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از تشکیل پرونده قضایی برای برخی از مدیران ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.
مهدی علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: هیچ کجای دنیا یک وزارتخانه برای ۲ باشگاه، باشگاه‌داری نمی‌کند. الان با ۲ باشگاه دولتی طرف هستیم، اما هیچ بودجه دولتی نمی‌توانند، دریافت کنند. اتصال این ۲ باشگاه از همان اول به دولت، اشتباه بود. حالا هم که موضوع خصوصی‌سازی این ۲ باشگاه مطرح شده است، سازمان خصوصی‌سازی باید ساز و کار‌های درآمدزایی را برای این ۲ باشگاه مشخص کند.

علی‌نژاد گفت: هنگامی که این ۲ باشگاه به مردم واگذار شوند، مالکیت استقلال و پرسپولیس به مردم داده می‌شود. اما مدیرانی که در دولت فعالیت داشته‌اند، تا سالیان سال باید پیرامون عملکردشان پاسخگو باشند. همین حالا که استقلال و پرسپولیس دولتی هستند، هم بازرسی وزارتخانه ورزش و هم بازرسی کل کشور، تک‌تک مدیران و مسئولانی که در این ۲ باشگاه فعالیت داشتند را مورد بررسی قرار می‌دهند. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، قطعا برخورد خواهد شد. همانطور که اکنون برای برخی از مدیران به دلیل عملکردشان، پرونده‌های قضایی در محاکم قضایی تشکیل شده است. این پرونده‌ها در جریان است و هنگامی که حکم قطعی آن‌هاصادر شود، توسط محاکم قضایی اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان