کد خبر: ۱۳۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
استاندار فارس:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در قلوب مردم جای دارد و موجب آرامش و امنیت کشور است

عنایت الله رحیمی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا فعالیت های بسیار خوب و موثر داشته و خوش درخشیده است.
به گزارش شیرازه، عنایت الله رحیمی در مراسم رزمایش خدمت و سلامت ارتش جمهوری اسلامی در این استان اظهار داشت: ارتش با فعالیت در عرصه ضدعفونی مناطق شهری و سایر مراکز ، تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده ، ایجاد نقاهتگاه ویژه بیماران کرونا و برپایی ایستگاه های پایش و غربالگری ، حضور بسیار موثر و فعالی در مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته است.

 ارتش موجب اقتدار نظام اسلامی است و در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشید
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با بیان این که ارتش موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی و همیشه مدافع منافع ملی بوده است ، افزود: ارتش شان و افتخار خود را این می داند که تحت فرماندهی مقام معظم رهبری انجام وظیفه می کند و خودش را پیش مرگ و فدایی ملت و حافظ منافع مردم و کشور می شمارد.
 
وی با اشاره به این که ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مختلف خوش درخشیده است، ادامه داد: ارتش در 8 سال دفاع مقدس شهدای گرانقدری را تقدیم نظام اسلامی و مردم کرد و در صحنه بحران ها و حوادث طبیعی در صف مقدم بدون هیچ ادعا، تبلیغ و هیاهو در خدمت مردم بوده است.
 
استاندار فارس با بیان این که یکی از مولفه های مهم در منظومه دفاعی کشور در عرصه های داخلی و بین المللی وجود ارتش مقتدر اسلامی است و حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب اقتدار نظام اسلامی و افتخار ملت بوده است ، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در قلوب مردم جای دارد و موجب آرامش و امنیت کشور است.
 
دکتر رحیمی با سپاسگذاری از فعالین عرصه سلامت و بهداشت جامعه، گفت: اگر ظرفیتی در هر یک از نهادها و دستگاه های کشور وجود دارد باید در خدمت سلامتی مردم قرار گیرد.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان