کد خبر: ۱۳۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۹

کشف یک هزار تُن لیموترش احتکار شده، ضربه شصت اطلاعاتی سپاه به شبکه احتکار در شهرستان جهرم

سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر در ادامه برخورد های قاطع با شبکه محتکران و مخلین نظم و امنیت بازار، در تازه ترین اقدام اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف یک هزار تُن لیموی احتکار شده در شهرستان جهرم گردیدند.
به گزارش روابط عمومی وتبلیغات سپاه فجر، همزمان با شیوع بیماری کرونا، انتشار برخی اخبار جعلی و هدفدار درباره خواص برخی میوه ها در درمان و پیشگیری از این بیماری باعث شد قیمت این میوه ها و مرکبات در بازار بصورت غیر عادی افزایش پیدا کند.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس افزود:در ادامه انتشار این شایعات شبکه ای از محتکران و دلالان با دامن زدن به این گونه اخبار جعلی و همزمان جمع آوری و احتکار این میوه ها بخصوص لیمو ترش در انبارهای کالا، قصد داشتند این محصولات را به چندین برابر قیمت در بازار به فروش برسانند.
 سرهنگ دوم پاسدار جلال یارمحمدی بیان داشت :در همین راستا سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس در شهرستان جهرم،  در ادامه برخورد های قاطع با فرصت طلبان و سودجویان، با رصد، رهگیری و چندین اقدام اطلاعاتی و عملیاتی برای مقابله با این مفسدین اقتصادی،  موفق به کشف یک هزار تُن لیموترش احتکار شده در شهرستان شده و این محموله کشف شده برای توزیع عادلانه در میان مردم عزیز و تنظیم بازار این میوه در کشور در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفت.
 وی تصریح کرد:  استان فارس و خصوصا شهرستان جهرم یکی از قطب های تولید و توزیع این محصول باغی در کشور می باشد.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر گفت :این ضربه سخت سازمان اطلاعات سپاه فجر به شبکه احتکار میوه در استان فارس که با هماهنگی نهاد قضائی صورت پذیرفت گام موثری در راستای حفظ آرامش روانی جامعه و تعدیل قیمت در بازار خواهد بود.

نظرات بینندگان