کد خبر: ۱۳۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
واکنش وزیر ارتباطات به چگونگی ارائه سیم‌کارت‌های رایگان؛

همین الان باید این فرآیند «متوقف» شود!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار بررسی نحوه توزیع سیم‌کارت‌های رایگان در میان مردم شد.
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به نوع توزیع سیم‌کارت‌های رایگان به سرپرست‌های خانواده‌ها واکنش نشان داد. 

در روزهای اخیر دولت تصمیم گرفت مبلغی را به عنوان کمک هزینه معیشتی به تعدادی از خانواده‌هایی که در شرایط شیوع کرونا بیشترین آسیب اقتصادی را دیده‌اند، پرداخت کند. یکی از شرایط پرداخت این کمک هزینه داشتن سیمکارت فعال به نام سرپرست خانواده است.

از همین رو با آغاز زمان ثبت نام برای دریافت کمک هزینه معیشتی دولت، بسیاری از مردم به دفاتر فروش سیم‌کارت‌های تلفن همراه رفته و تجمع پرتراکمی را به وجود آوردند. قطعاً در شرایط کنونی جامعه هیچ‌گونه تجمعی به سود مردم نبوده و به سادگی می‌تواند زمینه ساز انتقال ویروس کرونا بین افراد مختلف باشد.

در این میان توزیع رایگان سیم‌کارت‌ از سوی برخی از اپراتورها شلوغی تعدادی از معابر را بیشتر کرده و همین موضوع باعث شد وزیر ارتباطات نسبت به نحوه توزیع سیم‌کارت‌ تلفن همراه واکنش نشان دهد. آذری جهرمی در حساب توئیتری خود نوشت:

آقای اپراتور! مردم نباید برای تهیه‌ سیم‌کارت رایگان در این شرایط کرونا در دفاتر ارتباطی، صف بکشند. همین الان باید این فرآیند «متوقف» شود. با روش‌های آنلاین مردم را ثبت‌نام کنید و با پست سیم‌کارت را به منازل آنها برسانید. خدمت رسانی خود به مردم «باید» با دستورالعمل‌های وزارت بهداشت باشد.



انتهای پیام/۴۱۴۴/

نظرات بینندگان