کد خبر: ۱۳۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
2 اردیبهشت ماه 1399:

ادامه روند صعودی شیوع بیماری کرونا در فارس/ ۹۵ مورد جدید مبتلا به کروناویروس شناسایی شدند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با شناسایی ۹۵ مورد جدید مبتلا به کروناویروس مجموع مبتلایان در فارس به دو هزارو ۸۲۴ مورد رسیده است.
به گزارش شیرازه، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بررسی هزار و ۷۳ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان، گفت: از این تعداد، نمونه ۹۵ بیمار مثبت بوده اس و مجموع مبتلایان در فارس به دو هزارو ۸۲۴ مورد رسیده است.

او ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از مبتلایان در استان فارس جان خود را از دست داده است که به شیراز مربوط بوده است و با این تعداد، مجموع جانباختگان ناشی از کروناویروس در فارس، به ۷۱ نفر رسید.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام خبر بهبودی کامل و ترخیص ۶۶۶ نفر از مبتلایان در استان، ادامه داد: هزار و ۵۳۹ نفر از مبتلایان نیز به دلیل شرایط مساعد جسمی، در قرنطینه خانگی بوده و سلامت آنان از سوی تیم‌های سلامت دنبال شده است.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مجموع مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ نفر مربوط به شیراز و ۱۶ نفر مربوط به پاسارگاد و ۸ نفر نیز کوهچنار بوده است، خرم بید ۷ نفر، آباده ۵ نفر، اقلید و فیروز آباد هرکدام ۴ نفر، مرودشت، و ارسنجان هرکدام ۲ مورد و شهرستان‌های کوار، ممسنی، نی ریز، مهر، بیضا و سرچهان هرکدام یک نفر را به خود اختصاص داده اند.

او یادآور شد: آمار جانباختگان دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان به صورت جداگانه و از سوی این مراکز اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز ، کرونا
نظرات بینندگان