کد خبر: ۱۳۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
استاندار فارس خبر داد:

عملیات ریل گذاری راه آهن اقلید_یزد آغاز شد

با دستور ویژه رئیس محترم جمهور اعتبار لازم برای اجرای این طرح از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور تامین می‌شود و خوشبختانه در خصوص تمهیدات ویژه ای برای این طرح در نظر گرفته شده است.
به گزارش شیرازه، عنایت الله رحیمی با اعلام خبر آغاز عملیات اجرایی ریل گذاری خط راه آهن اقلید_یزد گفت: با پیگیری های بعمل آمده این طرح دارای اعتباری بالغ بر ۲۵۵میلیارد تومان از جمله سه طرح ملی وزارت راه و شهر سازی در تحقق شعار "جهش تولید" قرار گرفته و اعتبار مورد نیاز از محل ویژه ای تامین خواهد شد.

وی افزود: با دستور ویژه رئیس محترم جمهور اعتبار لازم برای اجرای این طرح از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور تامین می‌شود و خوشبختانه در خصوص تمهیدات ویژه ای  برای  این طرح در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان کرد:خط اهن اقلید یزد با پیشرفت فیزیکی 73درصد تاکنون اعتباری بالغ بر 470 میلیارد تومان جذب کرده است. این طرح 274 کیلومتری با دارا بودن یازده ایستگاه بعد از تکمیل، فاصله استان فارس با استان های شرقی و شمال شرقی وشهرمشهد مقدس را 320 کیلومتر کاهش خواهد داد. 

وی افزود: پیگیری های لازم برای اختصاص اعتبار لازم در حال انجام است و دستگاه‌های متولی در پیشبرد این طرح ملی اهتمام ویژه ای دارند.






نظرات بینندگان