کد خبر: ۱۳۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
با حضور رئیس جمهور و وزرا ؛

امروز ؛ افتتاح ۴ طرح صنعتی، ورزشی و درمانی در فارس

۴ طرح صنعتی، ورزشی و درمانی فردا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در لامِرد به بهره برداری می‌رسد.
  این طرح‌ها که امروز پنجشنبه چهارم اردیبهشت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد شامل افتتاح کارخانه آلومینیوم جنوب، مجموعه ورزشی تابناک، بیمارستان خیر ساز ۱۲۴ تختخوابی و توسعه و بهسازی ترمینال مسافری پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه لامرد است.
امروز ؛ افتتاح ۴ طرح صنعتی، ورزشی و درمانی در فارس
امروز با حضور رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت مرحله نخست بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن شمش آلومینیوم به بهره برداری می‌رسد. با افتتاح این طرح ضمن افزایش صادرات آلومینیوم به کشور‌های منطقه برای ۱۵۰۰ نفر نیز اشتغالزایی می‌شود.

کارخانه ذوب آلومینیوم جنوب چهارمین کارخانه تولید آلومینیوم در کشور و بزرگترین و مدرن‌ترین کارخانه تولید آلومینیوم و آنود در خاورمیانه است که برای ساخت و تجهیز آن یک و ۲ دهم میلیارد دلار هزینه شده است.

بیمارستان خیرساز ۱۲۴ تخت‌خوابی لامرد به همراه بخش سی تی اسکن این بیمارستان که با هزینه ۶۰ میلیارد تومانی حاج محمود حاج حیدر در مدت دو سال ساخته شده است، با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

این بیمارستان شامل ۴ اتاق عمل مجزا، دو بخش سی سی یو و آی سی یو با هرکدام هشت تخت مجزا و چهار تخت ان آی سیو نوزادان، دو بخش بستری جراحی مردان و زنان به صورت وی آی پی و داخلی زنان و مردان به صورت مجزا، اطفال زایشگاه و دو بخش اداری و پشتیبانی و آزمایشگاه مجهز، رادیولوژی، فیزیوتراپی، داروخانه، آشپزخانه، سالن‌های همایش و موتورخانه است.

ترمینال مسافربری پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه بین المللی لامرد دیگر طرحی است که اسلامی وزیر راه و شهرسازی آن را افتتاح خواهد کرد. این ترمینال با مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع به همراه موتورخانه و جاده دسترسی جمعا با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ساخته شده است.

با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز مجموعه ورزشی تابناک لامرد افتتاح می‌شود. این مجموعه ورزشی شامل زمین فوتبال، فوتسال، استخر پوشیده و ساختمان اداری است که با هزینه ۵۰ میلیارد تومان و با مشارکت وزارت نفت ساخته شده است.




نظرات بینندگان