کد خبر: ۱۳۸۴۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
به صورت ویدیو کنفرانس؛

افتتاح فاز ۱ شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در لامرد

فاز یک شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از طریق ویدئو کنفرانس توسط رییس محترم جمهور و با حضور وزیر محترم صنعت معدن تجارت و استاندار فارس افتتاح شد.
 فاز اول مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با چشم انداز ظرفیت ۳۰۰ هزار تن تولید شمس آلومینیوم در سال با تولید ۱۲۰تن در روز با سرمایه گذاری ۱۶۶۸۰۰ میلیارد ریال از طریق ویدئو کنفرانس توسط رییس محترم جمهور و با حضور وزیر محترم صنعت معدن تجارت و استاندار فارس در شسهرستان لامرد افتتاح شد. 

طرح آلومینیوم جنوب یکی از بزرگترین طرح‌های تولیدی بخش آلومینیوم در کشور است که با هدف رفع نیاز‌های داخلی و توسعه صادرات و به ویژه محرومیت زدایی  با عث ایجاد اشتغالی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم در فاز نهایی می‌شود.

در حال حاضر میزان اشتغال جهت تولیدات فعلی ۵۰۰ نفر، که با افزایش ظرفیت تولید به ۱۰۰ هزار تن  منجر به اشتغال ۷۵۰  نفر می‌شود.

اجرای طرح شمش آلومینیوم بستری مناسب در راستای تامین مواد اولیه (شمش) جهت اجرای صنایع پایین دستی از جمله قطعات آلومینیوم، قطعات اتومبیل سازی، فویل‌ها و لوازم خانگی و سایر صنایع  مصرف داخلی است./ باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سید جبار شاهمیر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
0
سیلو های این پروژه را ما کار کردیم
سید جبار شاهمیر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
0
سیلو های این پروژه را ما کار کردیم