کد خبر: ۱۳۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

پیداشدن پیکر کوهنورد شیراز پس از سه ماه در علم کوه مازندران

پیکر کوهنورد شیرازی پس از سه ماه در علم کوه مازندران پیدا شد.
  ایزدی رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی فارس گفت: پیکر جواد رحیمیان، کوهنورد ۳۷ ساله شیرازی که بهمن پارسال هنگام صعود زمستانی به قله علم کوه مارندران مفقود شده بود پیدا شد.

او، بیان کرد: پیکر این کوهنورد را دیروز چند کوهنورد در مسیر برگشت از خرمدشت در داخل رودخانه منطقه کل بزان علم کوه پیدا کردند.

ایزدی تصریح کرد: از ساعت ۵ صبح امروز جمعیت هلال احمر مازندران، هیئت کوهنوردی مازندران به همراه مردم محلی برای انتقال پیکر این کوهنورد، به علم کوه اعزام شده اند که به دلیل بارش باران، انتقال کمی سخت است.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی فارس ادامه داد: پس از انجام مراحل قانونی، پیکر این کوهنورد شیرازی به استان فارس منتقل می‌شود.

او، افزود: روز نهم ‌بهمن‌ ماه پارسال دو کوهنورد شیرازی به قله علم کوه استان مازندران صعود کردندکه در هنگام صعود به دلایلی از هم جدا شدند و یکی به منطقه ونداربن بازگشت و دیگری به صعود ادامه داد.

ایزدی اضافه کرد: پس از حدود یک روز، فردی که به پایگاه کوهنوردی ونداربن بازگشته بود، بی اطلاعی از شرایط همنورد خود را به هیئت کوهنوردی اعلام کرد و عملیات جست و جوی زمینی و هوایی با حضور  هیئت‌های کوهنوردی فارس و مازندران و هلال احمر آغاز و به دلیل زمستانی بودن و احتمال وقوع بهمن، پس از حدود ده روز، عملیات جست و جو متوقف شد.

انتهای پیام/ت

نظرات بینندگان