کد خبر: ۱۳۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه زرقان؛

همه منازل لپویی بسته های ماسک بهداشتی دریافت کردند

خادمی گفت: تا کنون بیش از 12هزار ماسک در شهرستان زرقان تولید و توزیع شده است.

همه منازل لپویی بسته های ماسک بهداشتی دریافت کردند

حامد خادمی مسئول بسیج سازندگی سپاه زرقان در گفتگو با خبرنگار شیرازه، اظهار داشت: با تغییر کاربری یکی از تعاونی های زرقان، و با رایزنی با خیرین، موفق به راه اندازی خط تولید ماسک بهداشتی در شهرستان زرقان شدیم.

وی با بیان اینکه این اتفاق به پیشنهاد بسیج سازندگی ناحیه زرقان به مرحله اجرایی رسید، افزود: مجوزات و روند اداری کار و نیز رایزنی و بسیج خیرین هم توسط این سازمان انجام شد.

خادمی با تصریح بر اینکه هزینه های این کار بیشتر از خیرین لپویی فراهم شده است، از توزیع بسته های سه تایی ماسک بدون زره ای تجمع و توسط گروه های جهادی، درب منازل خبر داد و گفت: ماسک ها از نوع پارچه‌ی کتان دولایه و قابل شستشو بوده و در بسته های دوتایی و سه تایی توزیع شده است.

همه منازل لپویی بسته های ماسک بهداشتی دریافت کردند

مسئول بسیج سازندگی سپاه زرقان ضمن اشاره به اینکه مدت تولید و توزیع ماسک های بهداشتی حدودا 25روز بوده است از ارائه ماسک بصورت رایگان در مسکن مهر لپویی نیز در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گفته وی، در مرحله بعد، بسیج سازندگی سپاه ناحیه زرقان قصد دارد ظرف چند روز آینده ماسک های بهداشتی یکبار مصرف چهار لایه به صورت پک به همراه مواد ضدعفونی و دستکش یکبار مصرف رایگان میان تمام کسبه پرخطر از جمله دفاتر پیشخوان، سوپرمارکت ها، تره‌بارها، بانک ها و دیگر مشاغل مشابه در سرتاسر شهر زرقان و لپویی ارائه دهد.

خادمی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، تعداد ماسک توزیع شده لپویی تا 8 هزار عدد، و در نقاط دیگر شهرستان زرقان 4هزار عدد بوده است.


همه منازل لپویی بسته های ماسک بهداشتی دریافت کردندهمه منازل لپویی بسته های ماسک بهداشتی دریافت کردند

انتهای پیام/

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان