کد خبر: ۱۳۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس سازمان فضای مجازی «سپاه فجر» استان فارس خبر داد:

تدارک برنامه های متنوع ویژه «ماه مبارک رمضان»، همراه با جوایز نفیس/ رونمایی از اپلیکیشن تخصصی «محفل آشنایی با هیئت »/ برگزاری مسابقه بزرگ قرانی «ماهِ ماه»

سرهنگ دوستدار گفت:مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس به مناسبت فرا رسیدن ایام «ماه مبارک رمضان» ویژه برنامه های متعدی را به این مناسبت اختصاص داده که از ابتدا تا انتهای این ماه مبارک به صورت آموزش،مسابقه و برنامه های معنوی و کاربردی همراه با جوایز ارزشمند در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ارائه خواهد شد.
به گزارش"شیرازه"«سرهنگ محمد جعفر دوستدار» رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس ضمن تبریک فرا رسیدن «ماه مبارک رمضان» گفت: مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس به مناسبت فرا رسیدن ایام «ماه مبارک رمضان» ویژه برنامه های متعدی را به این مناسبت اختصاص داده که از ابتدا تا انتهای این ماه مبارک به صورت آموزش،مسابقه و برنامه های کاربردی همراه با جوایز ارزشمند در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن تخصصی این ‌مجموعه با عنوان «محفل آشنایی با هیئات  کشور» افزود:در این اپلیکیشن هیئات سراسر کشور توسط تیم فنی مجازی معرفی و برنامه نویسی شده که با بخش های متنوعی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت،از جمله ویژگی های این اپلیکیشن تصویربرداری جلسات معنوی به صورت زنده و پخش آنلاین برنامه های معنوی بوده که در بخش مسابقات و آموزش ها دعاهای معنوی نیز در دسترس عموم می باشد.

تدارک برنامه های متنوع ویژه «ماه مبارک رمضان»، همراه با جوایز نفیس/ رونمایی از اپلیکیشن تخصصی «محفل آشنایی با هیئت »/ برگزاری مسابقه بزرگ قرانی «ماهِ ماه»
سرهنگ دوستدار به برگزاری مسابقه بزرگ قرانی «ماهِ ماه» اشاره کرد و گفت:دومین برنامه ویژه ماه مبارک رمضان مسابقه بزرگ قرانی با عنوان" ماهِ ماه"می باشد که به صورت روزانه با مضمون قران با عناوین مختلف برگزار خواهد شد و اولین شماره آن از امروز منتشر می شود،در این مسابقات هدایای ارزشمندی نیز در نظر گرفته شده و روزانه به قید قرعه به شش نفر از برگزیدگان مبلغ ۵۰ هزار تومان تقدیم می شود.علاوه بر این در پایان مسابقات نیز به قید قرعه برای دو نفر از برگزیدگان به همراه خانواده هایشان،اقامت رایگان در مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد:یکی دیگر از مسابقات در این ایام، مجموعه روایت های سبک زندگی «روا تک» در قالب پادکست(صوتی) و تصویری بوده که روزانه فایل های آن بر روی این اپلیکیشن بارگذاری می شود.به این ترتیب کاربران هم به محتواهای ارزشمند در حوزه سبک زندگی و موضوعات این چنین دسترسی دارند و هم در قرعه کشی روزانه شرکت می نمایند.البته موضوعات متعددی در حوزه های معنوی و آموزش فضای مجازی توسط« معاونت تربیت و آموزش» نیز در دستور کار می باشد.
رئیس مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس به برگزاری «ضیافت مجازی» نیز اشاره کرد و گفت:طی تفاهم نامه میان مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور و مرکز فضای مجازی سپاه فجر، دوره آموزش مجازی «سواد رسانه» در دستور کار بوده که با موضوعات مختلف و با شرکت طلاب در سراسر کشور به همراه خانواده هایشان تحت عنوان «ضیافت مجازی» برگزار می شود.
سرهنگ دوستدار افزود:آن ها همزمان با آموزش« سواد رسانه» در فضای مجازی با محتواهای معنوی قران آشنایی بیشتری پیدا می کنند و نحوه دسترسی به این برنامه ها در بسترهای رسمی مرکزی  فضای مجازی  WW.farsmajaziS.ir و در شبکه های اجتماعی  farsmajaziS-irمیسر می باشد و کاربران با مراجعه به این صفحات می توانند از محتواهای معنوی و قرانی آن بهره مند شوند.
وی ادامه داد:اپلیکشن تخصصی ما یعنی همان «محفل آشنایی با حیات کشور» توسط مرکز فضای مجازی سپاه فجر برنامه نویسی شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.در این اپلیکیشن برای هر یک از هیئات، صفحه مجازی اختصاص داده شده و آن ها می توانند برنامه های خود را در آن بارگزاری کنند و از این طریق به صورت زنده در شبکه های اجتماعی فعالیت نمایند.
این مقام مسئول در پایان گفت:در این اپلیکیشن در بخش معرفی هیئت ها، محتواهای معنوی، آموزشی و مسابقات «رواتک» و « ماهِ ماه» قرار می گیرد و از میان کاربرانی که آن را بر روی سیستم خود نصب و مشاهده کنند،روزانه قرعه کشی به عمل می آید.
گفتنی است، این مسابقات با هماهنگی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار می شود.
انتهای پیام/

تدارک برنامه های متنوع ویژه «ماه مبارک رمضان»، همراه با جوایز نفیس/ رونمایی از اپلیکیشن تخصصی «محفل آشنایی با هیئت »/ برگزاری مسابقه بزرگ قرانی «ماهِ ماه»

برچسب ها: فضا ، مجازی ، فارس
نظرات بینندگان