کد خبر: ۱۳۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز در بیشتر مناطق کشور به جز نوار شرقی با بارندگی همراه خواهیم بود.
 فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب و هوایی استان‌هایی کشورمان و تهران پرداخت و گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور به جز نوار شرقی با بارندگی همراه خواهیم بود.

وی ادامه داد: شدت این بارش‌ها در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، البرز، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، غرب اصفهان، شمال فارس، نیمه غربی مازندران، شمال سمنان، خراسان شمالی و برخی نقاط در یزد خواهد بود که با بالاآمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر همراه است و همچنین احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات البرز هم وجود خواهد داشت.

گودرزی با بیان اینکه از فردا تا اواسط هفته بارش‌ها با شدت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امروز و فردا در ارتفاعات استان البرز مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی انتظار بارش برف را خواهیم داشت و همچنین آب خلیج فارس هم مواج خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه وزش شدید باد همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی در تشریح وضعیت آب و هوایی تهران نیز تصریح کرد: هوای تهران امروز در برخی ساعات با وزش باد، تگرگ و رعد و برق همراه خواهیم بود که این بارش‌ها فردا کمتر می‌شوند، اما وزش باد را بیشتر شاهد خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان تاکید کرد: روند دمای تهران در طول هفته با کاهش نسبی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان