کد خبر: ۱۳۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فرمانده ناحیه ثارالله (ع) شیراز:

رزمایش بزرگ خدمات رسانی و کمک مؤمنانه صحنه نمایش عمل انقلابی ملت بزرگ ایران است

سرهنگ موسی زارعی به تشریح فعالیت های ناحیه در رزمایش کمک مومنانه پرداخت.
  سرهنگ موسی زارعی فرمانده ناحیه ثارالله (ع) شیراز در توضیح طرح رزمایش کمک مومنانه گفت: تاکنون نزدیک به پنجاه هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش تقریبی پنجاه میلیارد ریال از ابتدای ورود کرونا به استان و شهر شیراز توسط بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله تهیه و توزیع شده است.

رزمایش بزرگ خدمات رسانی و کمک مؤمنانه صحنه نمایش عمل انقلابی ملت بزرگ ایران است
زارعی افزود:  رزمایش بزرگ خدمات رسانی و کمک مؤمنانه صحنه نمایش عمل انقلابی ملت بزرگ ایران است. مردم عزیز ایران اسلامی بالبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اقدامی مؤثر کمک های مؤمنانه خود را به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا قرار می رسانند. این اتفاق یادآور حضور مردم در پشتیبانی از هشت سال دفاع مقدس است.
 فرمانده ناحیه ثارالله (ع) شیراز اضافه کرد: بسیجیان و پاسداران سپاه ثارالله علیه السلام شیراز از همان ساعات اولیه ورود ویروس کرونا به شیراز در عرصه های مختلف مقابله و پیشگیری و کمک به مردم وارد میدان شده و تا به امروز خدمات ارزنده ای را از خود بجای گذاشته اند.
اقدامات جهادی بسیجیان عزیز حوزه ها و پایگاههای مقاومت شامل ضدعفونی مبلمان شهری و مکان های عمومی ، کمک به عزیزان خط مقدم جبهه سلامت ، غربالگری در ورودی شهر ، حضور در پایگاههای سلامت ، ایجاد کارگاههای تولید مواد بهداشتی از قبیل ماسک ، دستکش ، محلول ضدعفونی  می باشد.
وی افزود: تلاش جهادی و شبانه روزی عزیزان بسیجی سپاه ناحیه ثارالله از ابتدا تا کنون شامل تهیه و توزیع حدود پنجاه هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش پنجاه میلیارد ریال می باشد که ده هزار بسته پس از ابلاغ فرمان رزمایش کمک مؤمنانه توسط رهبر انقلاب انجام شده که با آغاز ماه مبارک درمضان در اختیار نیازمندان قرارداده خواهد شد.

رزمایش بزرگ خدمات رسانی و کمک مؤمنانه صحنه نمایش عمل انقلابی ملت بزرگ ایران است
زارعی اظهار داشت: در این ایام کرونایی علاوه بر جمع آوری مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان  وجه نقد ، جهت بخشش اجاره تعداد 12920 تماس ویا پیام دریافت شده که با تعداد 10800خانواده تماس گرفته شده 8520 نفر اجاره ها را بخشیده اند. ومبلغ چهارصد ونودودومیلیون تومان هم پرداخت شده وتعداد 1223خانواده در انتظار پرداخت اجاره هستند همچنین نزدیک به پنجاه رأس گوسفند ذبح و در اختیار نیازمندان قرار داده شده است.
 فرمانده ناحیه ثارالله (ع) شیراز در پایان گفت: در بخش  اقلام بهداشتی تا کنون یکصد و پنجاه هزار عدد ماسک و دویست و پنجاه هزار جفت دستکش و پانصد گان پزشکی تهیه و توزیع شده است ، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه و شبانه روزی  بسیجیان عزیز، در مقابل ملت بزرگ ایران سر تعظیم فرود آورده و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای بیماران مبتلا به بیماری کرونا داریم.
نویسنده :
متنا ناحیه ثارالله ع
نظرات بینندگان