کد خبر: ۱۳۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ايا كمربندي كمال اباد بیرم پس از ١٠سال به بهره برداری میرسد؟

ايا جاده كمربندي كمال اباد بیرم پس از ١٠سال از شروع به کار به بهره برداری میرسد؟ ياهنوز بايد شاهد داغدار شدن مردم روستاهای محور بيرم -لامرد باشيم !!
  به گزارش شیرازه به نقل از بيرم نيوز؛ باتوجه به درخواست شهروندان مبني برپيگيري جاده كمربندي كمال اباد كه بیش از یک دهه از آغاز به کار جاده کمربندی جنوب روستاهای بیرم می گذرد ولی با وجود تلفات زیاد جانی و مالی ناشی از تصادف که در این مسیر پرپیچ و خم  روستاهای محور بيرم -لامرد خانواده های زیادی را داغدار نمود ظاهراً باز خبری از افتتاح و بازگشائی جاده کمربندی نیست!
طی این مدت گاهی بحث معارضات بین مسیر بهانه شده و گاهی نبود اعتبار!
 و اکنون جالب تر از همه اینکه گفته میشود جاده ای به این مهمی معطل کنتور برق جهت چند تیر برق روشنایی در ابتدای جاده کمال آباد مانده است و مشخص نیست بعد از گذشت یک دهه زمان افتتاح این جاده کی خواهد بود!
  در این وانفسای ویروس منحوس این روزها وجود چنین جاده کمربندی می توانست تمام عبور و مرور بین چند روستا را کاملا کنترل نماید تا از بروز تنش های پیش آمده در این چند روستا نیز جلوگیری نماید.
مردم این منطقه می گویند برای اداره کل راه شهرستان لارستان که شرح وظایفی در حد اداره امور راه های یک استان را دارد خوشایند نیست که پروژه ای به این مهمی معطل تامین کنتور برق و خط کشی ترافیکی باشد.
 آنها در گفتگو با خبرنگار ما اذعان داشتند: ما مردم منطقه بیرم و خصوصا روستاهای جنوب غربی بخش بیرم عاجزانه تقاضا داریم در این امر تسریع گردد و در صورتی که اداره کل قادر به تامین انشعاب و کنتور برق چند پایه برق نیست اعلام بفرمایند تا مردم روستاها پویشی راه اندازی کنند و هزینه های آن را جمع آوری نمایند تا بعد از ۱۳ سال این مهم محقق گردد.
 انتظار مي رود مسئولان ارشد شهرستان و اداره كل راه و شهرسازي اين امر مهم پيگيري نمايند.

ايا كمربندي كمال اباد بیرم پس از ١٠سال افتتاح ميشود!!
نظرات بینندگان