کد خبر: ۱۳۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

مبتلایان کرونا در فارس به ۳ هزار و ۳۶۱ نفر رسید/۷۹ نفر جان باختند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افزایش مبتلایان کرونا به هزار و ۳۶۱ نفر در استان فارس خبر داد.
  عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با بررسی هزار و ۲۳۳ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان فارس طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شد که با این تعداد، آمار مبتلایان به ۳ هزار و ۳۶۱ بیمار افزایش یافت.

او ادامه داد: همچنین طی دیروز تاکنون، ۲ نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند که بر این اساس، آمار فوتی ها، به ۷۹ نفر می‌رسد.

همتی با اشاره به بهبودی کامل و ترخیص ۷۵۴ مبتلا در استان، اظهار کرد: هزار و ۹۰۹ نفر نیز هم اکنون در قرنطینه خانگی بوده و سلامت آنان به طور منظم پیگیری می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مبتلایان از دیروز تاکنون را ۲۳ نفر مربوط به شیراز، ۶ نفر مربوط به مرودشت، کوهچنار و مهر هر کدام پنج نفر، کازرون، ممسنی، سپیدان و ارسنجان هر کدام چهار نفر، اقلید و پاسارگاد هر کدام ۳ نفر، داراب ۲ نفر؛ خرم بید، استهبان و بختگان هر کدام یک نفر اعلام کرد و ادامه داد: مابقی آمار نیز مربوط به مبتلایان دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس بوده است.

او همچنین با بیان نقش بی بدیل و ارزشمند رسانه‌های استان در اطلاع رسانی مفاهیم سلامت به عموم مردم، به ویژه در دوران اپیدمی کروناویروس، از مشارکت مسئولانه آنان قدردانی کرد.






نظرات بینندگان