کد خبر: ۱۳۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز:

توزیع 600 بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه/ در مرحله اول، 5هزار و 400 بسته معیشتی میان خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع شد

سرهنگ بنایی گفت: این بسته های معیشتی شامل مواد غذائی کامل گوشت، مرغ، خرما، ماکارانی، رب گوجه و برنج است.

به گزارش شیرازه، سرهنگ دوم پاسدار عباس بنائی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز واگذاری بسته های معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر را در راستای کمک به اقشار آسیب دیده ویروس کرونا و عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: مرحله دوم این رزمایش د رناحیه محمدرسول الله(ص) شیراز، از امروز با توزیع 600بسته میان خانوارهای آسیب دیده ویروس کرونا به همت گروه های جهادی درب منازل انجام می شود.

وی با بیان اینکه این بسته های معیشتی شامل مواد غذائی کامل گوشت، مرغ، خرما، ماکارانی، رب گوجه و برنج است تصریح کرد: کمک های مردمی، خیرین، و نهادها برای خانواده های آسیب دیده، در مرحله اول رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه در شمال غرب شیراز تعداد 5هزار و 400 سبد معیشتی بوده است.

سرهنگ بنائی تصریح کرد: همه تلاش ها و فعالیت ها در شمال غرب شیراز بر این بوده که در یک قالب با مشارکت ائمه جمعه، سپاه و بسیج، کمیته امداد، شهرداری ها و دیگر نهادهای مستقر به صورت یک قرارگاه به آسیب دیدگان ویروس کرونا خدمات ارائه نمائیم و در حد توان از پراکندگی جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: شناسائی افراد آسیب پذیر در شمال غرب شیراز با هماهنگی کمیته امداد، امام جمعه، بهزیستی، و دیگر نهادهای مرتبط در سامانه از قبل طراحی شده، ثبت گردیده است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در پایان با توجه به این که کمک های مومنانه ادامه خواهد داشت از عموم خیرین و مردم خداجو جهت شرکت در این برنامه خداپسندانه دعوت به عمل آورد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان