کد خبر: ۱۳۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
جانشین «سپاه فجر فارس» در رزمایش اصناف شیراز:

بیش از 48 میلیارد تومان اجاره بها از سوی مالکان بخشیده شده است/ رزمایش کمک های مومنانه در سطح استان فارس همچنان ادامه دارد

سردار یدالله، بوعلی گفت: تاکنون چندین هزار بسته معیشتی از طرف اصناف مختلف مهیا شده و این روند تا پایان «ماه مبارک رمضان » همچنان ادامه دارد.
 سردار یدالله، بوعلی جانشین «سپاه فجر فارس» امروز 13 اردیبهشت در آئین دومین رزمایش کمک های مومنانه اصناف در گفت و گو با خبرنگار«شیرازه» گفت:این کمک های مومنانه به کارگران اصنافی که در مواجهه با شیوع بیماری کرونا شغل خود را از دست داده یا دچار آسیب شده اند، انجام گرفت.

یک هزار بسته کمک معیشتی از طرف نهادها و خیریه ها
وی با تاکید بر تقویت روحیه همدلی و مهربانی مردم افزود:خوشبختانه ما هر روز شاهد افزایش کمک های مومنانه از سوی خیرین و مردم هستیم و طبق آخرین آمار در استان در موضوع بسته های معیشتی، یک هزار بسته معیشتی از طرف نهادها و خیریه ها به نیازمندان اهدا شد.

48 میلیارد تومان کمک مومنانه از ابتدا تاکنون
سردار بوعلی بیان کرد: کمک های مومنانه به جز اقلام بهداشتی از ابتدا تاکنون به مبلغ 48 میلیارد تومان بوده است.چندین هزار بسته از این بسته ها از سوی اقشار اصناف مهیا شده که این روند تاپایان«ماه مبارک رمضان» ادامه دارد.
وی یادآور شد:از جمله افرادی که در تهیه این بسته ها مشارکت ویژه داشته، خیرین هستند که یا کمک های خود را به کمیته امداد امام خمینی «ره» ارائه داده یا این که آن را در اختیار سازمان بهزیستی گذاشته اند.عده ای از مردم عزیز نیز کمک های خود را در اختیار پایگاه مقاومت بسیج و سپاه قرار داده اند.

بخش عمده کمک ها از سوی خیرین و مردم صورت گرفته است
جانشین «سپاه فجر فارس»گفت:به طور کلی بخش عمده از بسته هایی که در استان توزیع می کنیم از سوی خیرین و مردم عزیز به صورت نقدی یا غیر نقدی بوده که ما توانسته ایم آن را در قالب بسته های معیشتی تهیه و به خانواده های نیازمند تقدیم کنیم.

ارزش مالی کمک های مومنانه به جز اقلام بهداشتی از ابتدا تاکنون به مبلغ 48 میلیارد تومان بوده است/ رزمایش کمک های مومنانه در سطح استان فارس همچنان ادامه دارد

افرادی که بخشی از حقوق خود را برای کمک های معیشتی در نظر گرفتند
وی افزود:البته دولت و کارمندان دولتی، نیروهای نظامی،انتظامی و برادران عزیز در ارتش جمهوری اسلامی نیز بخشی از حقوق خود را به این مهم اختصاص داده و چندیدن هزار بسته معیشتی را تامین نموده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.سردار بوعلی با بیان این که در خصوص تخفیف در اجاره بها اقداماتی خوبی انجام گرفته،گفت: در رابطه با بخشش،تخفیف و تعویق اجاره بها، آنچه از بخشیده ها در اختیار داریم بیش از 48 میلیارد تومان در استان فارس بوده که از سوی مالکان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین بیان کرد: عزیزانی هستند که حتی حاضر نیستند نامی از آن ها برده شود، چه برسد که بخواهند در رابطه با این کمک ها توضیح دهند یا مطلبی را رسانه ای کنند.لذا برای آن ها و خانواده هایشان آرزوی سلامی و تندرستی داریم تا همواره در مسیر کارهای خیر قدم بردارند و ثابت قدم باشند.

گفتنی است،با همکاری و کمک های موسسات، خیریه ها، نهادها،نیروهای نظامی و انتظامی در استان فارس در مجموع بیش از 580 هزار بسته معیشی که ارزش آن بالغ بر 116 میلیارد تومان بوده تهیه و تامین شده است. در مرحله اول این رزمایش 800 بسته معیشتی کمک مومنانه به خانواده های زندانیان اهدا شد که با همکاری اصناف،خیرین،«سپاه فجر فارس»و مردم انجام گرفت.

در آئین دومین رزمایش کمک های مومنانه جهت تهیه و توزیع بسته های حمایتی کالاهای ضروری به کارگران بیکار شده واحدهای صنفی متضرر از شیوع کرونا توسط اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز و با محوریت سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس و اتاق اصناف مرکز استان فارس با حضور سردار حبیبی، فرمانده محترم انتظامی استان فارس و سخنرانی سردار بوعلی ،جانشین محترم سپاه فجر فارس، دکتر بذرافشان مدیرکل محترم کمیته امداد امام خمینی( ره )، مدیریت محترم نظارت بر اماکن عمومی ف.ا.ا.ف، رییس محترم اداره اصناف سازمان صمت فارس، هیئت رئیسه محترم اتاق اصناف مرکز استان فارس، روسای محترم اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز و اصحاب محترم رسانه ها انجام شد.
انتهای پیام/


برچسب ها: سردار ، بوعلی ، فارس
نظرات بینندگان