کد خبر: ۱۳۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

حمایت تمام قد سپاه از اصحاب رسانه فارس در ایام شیوع كرونا

سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس در ایام شیوع كرونا حمایت‌های مختلفی را از اصحاب رسانه از قبیل توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی و همچنین پیگیری پرداخت غرامت به خبرنگاران و عكاسانی كه در هنگام پوشش اخبار مربوط به كرونا دچار آسیب شده‌اند را انجام داده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس، مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس امروز، 13 اردیبهشت‌ماه در حاشیه توزیع بسته‌های كمك معیشتی میان اصحاب رسانه گفت: شیوع ویروس كرونا موجب بروز آسیب‌های بسیاری به اصناف و اقشار مختلف مردم شد و یكی از مشاغلی كه به دلیل شیوع كرونا، دچار آسیب‌های جدی شد، حرفه خبرنگاری بود.
حمایت تمام قد سپاه از اصحاب رسانه فارس در ایام شیوع كرونا
وی افزود: با شیوع این ویروس هم سلامت خبرنگاران و اصحاب رسانه به خطر افتاد و هم به دلیل اینكه بسیاری از خبرنگاران و عكاسان به‌صورت حق‌التحریری فعالیت می‌كنند، با تعطیل شدن بسیاری از برنامه‌های تجمعی به‌دلیل شیوع كرونا، بحث معیشت آنان نیز دچار آسیب شد. 

اژدری اظهار كرد: در این راستا سازمان بسیج رسانه با توجه به رسالت ذاتی خویش برای حمایت تمام قد از اصحاب رسانه ورود پیدا كرد و در گام نخست و ابتدای امر بسته‌های بهداشتی را میان اصحاب رسانه كه در ایام شیوع كرونا در كنار مدافعان سلامت، حضور تمام و كمالی داشته و تلاش كرده‌اند تا زحمات و ایثارگری‌های كادر درمان را به‌بهترین شكل ممكن منتشر كنند و از این طریق روحیه امیدواری و ایثار را به جامعه بدمند، توزیع كرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: بعد از آن، بحث حمایت از اصحاب رسانه و خبرنگاران و عكاسانی بود كه در ایام شیوع كرونا و هنگام پوشش اخبار ممكن بود دچار حادثه شوند كه برای این منظور تسهیلاتی در نظر گرفته شد بدین ترتیب كه اگر یكی از اصحاب رسانه در جریان تهیه خبر، گزارش، عکس و ...مرتبط با ویروس کرونا در بیمارستان‌ها، ورودی و خروجی شهرها و... ولو به‌صورت جزئی دچار حادثه شود، حتماً پیگیری‌های پرداخت غرامت به آنان را دنبال می‌كنیم.

وی، سومین گام بسیج رسانه را برای حمایت از اصحاب رسانه توزیع بسته‌های معیشتی برشمرد و گفت: در این راستا بسته‌های كمك معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، رب، ماكارونی و خرما و همراه با بسته‌های بهداشتی نیز میان اصحاب رسانه فارس توزیع شد.

اژدری در پایان تأكید كرد: سپاه فجر و سازمان بسیج فارس همواره قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه به‌عنوان مدافعان اصلی جنگ نرم و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در این راستا همواره حمایت‌های خود را از این قشر زحمت‌كش انجام خواهند داد.
انتهای پیام

نظرات بینندگان