کد خبر: ۱۳۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان «سپاه فجر فارس»:

یک هزار و 800 بسته معیشتی به نیازمندان شیراز اهدا شده است/ 3هزار بسته به بازاریانی که در اثر شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند،اهدا می شود

مهدی دوکوهکی گفت: در شیراز یک هزار و 800 بسته معیشتی اهدا شد و با همکاری اتحادیه های صنفی و خیرین شیراز نیز سه هزار بسته در نیمه این ماه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در اختیار کسبه، بازاریان و شاغلین در واحدهای صنفی که در اثر شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده اند،قرار خواهد گرفت.
 مهدی دوکوهکی، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان «سپاه فجر فارس»امروز 13 اردیبهشت در آئین دومین رزمایش کمک های مومنانه اصناف در گفت و گو با خبرنگار«شیرازه» با اشاره به کمک های مومنانه در ایام «ماه مبارک رمضان»گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری رزمایش کمک های مومنانه در سطح استان در حال انجام بوده و با همدلی مردم و مسئولین در شهر شیراز و شهرستان های این استان محقق می شود.
وی افزود:در شیراز یک هزار و 800 بسته معیشتی اهدا شده و سه هزار بسته نیز در نیمه این ماه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در اختیار کسبه، بازاریان و شاغلین در واحدهای صنفی که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند،قرار خواهد گرفت.
در شیراز 180 هزار بسته معیشتی به نیازمندان اهدا شده است؛سه هزار بسته نیز در نیمه این ماه در اختیار کسبه و بازاریان قرار خواهد گرفت
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان «سپاه فجر فارس»گفت:در این راستا و در ابتدای ماه رمضان 60 هزار قرص نان به مستمندان  اهدا شده و 80 هزار قرص نان نیز توسط خیرین در نیمه ماه به نیازمندان تقدیم می شود.
وی افزود:یک هزار بسته بهداشتی هم توسط اصناف برای سلامت زندانیان تهیه شد که در اختیار آن ها قرارداده ایم.
این مقام مسئول در پایان گفت:جا دارد که از سید محمود هاشمی، رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی که جهت اجرای این رزمایش قبول زحمت نموده اند تشکر و قدردانی نمایم.

مردم استان بیش از 100 هزار بسته حمایتی را تحویل کمیته امداد خمینی (ره) داده اند
دکتر بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره )نیز گفت:مردم استان فارس بیش از 100 هزار بسته حمایتی را تحویل کمیته امداد خمینی (ره) داده اند و این بسته ها در میان خانواده های تحت پوشش و نیازمند توزیع شده است.
وی با اشاره به همراهی و همدلی مردم و مسئولین افزود:قبل از شیوع کرونا 40 هزار بسته مهیا شده، 50 هزار محموله نیز تا روز شنبه اضافه شد و در این دو سه روز هم  10 هزار بسته م عیشتیجهت کمک به مستمندان اعطا شده که در مجموع 100 هزار محموله تحت پوشش توزیع شده است.البته بنا بر افراد تحت پوشش نبوده و افراد نیازمند را نیز تحت حمایت قرار می دهیم.
دکتر بذرافشان با بیان این که هدف این بوده که تعداد را به 200 هزار بسته معیشتی برسانیم، گفت:در« طرح همسفره و اطعام مهدوی» تا به امروز قریب به 200 هزار پرس غذا گرم در 72 آشپزخانه تقدیم شده و در صدد هستیم که یک میلیون غذای گرم نیز در میان این خانواده ها توزیع کنیم.اولین آشپزخانه در حرم مطهر احمد بن موسی الرضا (ع) بوده که این غذا ها هرشب در آن پخت می شود.
انتهای پیام/


برچسب ها: سپاه ، فجر ، فارس
نظرات بینندگان