کد خبر: ۱۳۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

برخورد با رفتار غیرانسانی 30 نفر از کادر درمان بیمارستان ابوعلی سینا

این افراد خارج از سیستم قانونی مجموعه و اخلاق حرفه ای، با ترک محل کار خود قبل از شروع عمل جراحی باعث کنسل شدن عمل افرادی شدند که به دلیل شیوع بیماری کرونا بیش از دوماه در نوبت عمل بسر می بردند و سلامتی بیماران را فدای پذیرش درخواست های خود قرار دادند.
به گزارش شیرازه،  روز گذشته خبری مبنی بر اخراج 30 نفر از کادر درمان بیمارستان پیوند اعضای شیراز در رسانه ها منتشر شد اما ظاهرا این همه ماجرا نبوده است.
پس از انتشار این خبر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضای شیراز این جوابیه را ارسال کرد که در زیر متن کامل آن می آید:

جا دارد در این روزهای کرونایی که کادر درمان با ایثار و جانفشانی خود در خط مقدم مبارزه با کرونا و حفظ سلامت مردم عزیز از جان و سلامتی خود گذشته اند با فراهم اوردن فضای روانی سالم نه تنها با اخبار ناصحیح و ایجاد حواشی موجبات تشویش اذهان عمومی جامعه باشیم.
بلکه پسندیده است با مسئولیت پذیری و درک شرایط خاص در راستای آرامش روان جامعه و قدردانی از طبقه زحمت کش درمان گامی برداریم.
پیروز درج خبر اخراج جمعی از پرسنل بیمارستان، به اطلاع می رساند مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوعلی سینای شیراز در کنار توجه به همه ابعاد کمی و کیفی حیطه درمان و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی مطلوب، صیانت از حقوق بیمار و توجه به کرامت انسانی افراد را یک وظیفه لاینفک در همه ی سیاست های کلان مجموعه مد نظر دارد و در این خصوص انجام وظایف محوله به صورت توام همواره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
در این راستا هرگونه کم کاری، سو استفاده، ترک کار و ایجاد اخلال در سیستم در مان از سوی افراد فرصت طلب، با هر بهانه ای که موجبات به خطر انداختن جان بیماران را فراهم آورد پذیرفته نبوده و مجموعه حق برخورد مقتضی با این افراد را برای خود محفوظ میداند.
توضیحا در این مورد خاص این افراد خارج از سیستم قانونی مجموعه و اخلاق حرفه ای، با ترک محل کار خود قبل از شروع عمل جراحی باعث کنسل شدن عمل افرادی شدند که به دلیل شیوع بیماری کرونا بیش از دوماه در نوبت عمل بسر می بردند و سلامتی بیماران را فدای پذیرش درخواست های خود قرار دادند.


 

جوابیه/اخراج 30 نفر از کادر درمان بیمارستان پیوند اعضای شیراز؛
نظرات بینندگان