کد خبر: ۱۳۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

تلاش ۲ ساعته برای نجات اسب در شیراز ناکام ماند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: عملیاتی به مدت ۲ ساعت برای نجات یک راس اسب که داخل چاه ۱۵ متری در شیراز سقوط کرده بود انجام اما علیرغم تلاش تیم امداد و نجات این حیوان به دلیل شدت جراحات تلف شد.

علیرضا عدلو یکشنبه  با اشاره به تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برای نجات یک رأس اسب اظهار داشت: نیروهای عملیاتی امداد چاه از ایستگاه های ۵،۱۲، ۱۴،و ۱۷ شیراز ساعت ۲۱ شنبه شب به محل مورد نظر واقع در باغی در خیابان سراج این شهر اعزام شدند.

وی ادامه داد: با رسیدن تیم امدادی به محل حادثه مشاهده شد که یک راس اسب در حال عبور در محیط باغ، ناگهان به داخل چاه ۱۵ متری باغ که بدون حفاظ و در پوش بود،سقوط کرده و به دلیل کوچک بودن دهانه چاه به شدت آسیب دیده بود.

عدلو اضافه کرد: آتش نشانان عملیات نجات را آغاز کردندو بعد از نصب سه پایه و تجهیزاتی مخصوص خود را به داخل چاه رساندند و بعد از فیکس کردن اسب، با چرثقیل های دستی حیوان را از چاه خارج کردند.

وی گفت: به دلیل عمق زیاد و کوچک بودن دهانه چاه، اسب دچار صدمات جدی شده بود و به همین دلیل این حیوان تلف شد. جزئیات این موضوع هنوز مشخص نشده است./ ایرنا


نظرات بینندگان