کد خبر: ۱۳۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

اجرای طرح «واکنش سریع» و اقدام ملی در حوزه راهداری استان فارس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از آغاز طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان «طرح واکنش سریع» به منظور افزایش ایمنی راه ها ، ارتقای کیفیت، سرعت ارائه خدمات و رضایتمندی مردم عزیزمان در جاده ها خبر داد.
به گزارش شیرازه، مهندس علیرضا سیاهپور گفت: طرح اقدام ملی در حوزه راهداری با عنوان «طرح واکنش سریع» به منظور افزایش ایمنی راه ها ، ارتقای کیفیت، سرعت ارائه خدمات و رضایتمندی مردم عزیزمان در جاده ها و محور های استان فارس اجرا می شود.

وی در مورد نحوه اجرای این طرح اظهار داشت:  ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان های استان موظفند با بکارگیری نیروی انسانی ، ماشین آلات و تمامی تجهیزات موجود ، انجام گشت های راهداری و ترابری منظم و استفاده از ظرفیت اکیپ های راهدارخانه ها در کوتاهترین زمان ممکن پس از اطلاع یابی نسبت به اعزام اکیپ ویژه عملیات و رفع مشکلات جاده ای اقدام نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس از کاربران جاده ، رانندگان عزیز و مردم خواست تا گزارشات خود از نواقص جاده ای از جمله چاله های موجود در راه ها، تابلو ها وعلائم صدمه دیده و یا مورد سرقت قرار گرفته ، وجود اشیا خارجی و مصالح در مسیرها را در تماس با سامانه۱۴۱ گزارش دهند تا همکاران پرتلاش ما در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام خواهند نمود.

نظرات بینندگان