کد خبر: ۱۳۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
رييس كل دادگستري فارس :

خيرين فارس جشن گلريزان آزادي زندانيان را با شكوه بيشتري برگزار خواهند كرد

جلسه مقدماتي برگزاري جشن گلريزان آزادي زندانيان با حضور مدير كل صدا و سيماي مركز فارس ، مسولين قضايي استان، مسولين زندان و ستاد ديه در دادگستري استان فارس برگزار شد.
حجه الاسلام و المسلمين سيد كاظم موسوي در اين جلسه با اشاره به پيشگامي مردم فارس در احسان و نيكوكاري گفت: نمونه ي بارز اين امر، جنبش فراگير توزيع اقلام غذائي بين نيازمندان در استان و احسان مؤمنانه ي آنان و نيز بخشش طلب و تعهدات مالي بوسيله ي مردم در ايام تعطيلي كسب و كار ناشي از شيوع ويروس كروناست. 
رييس شوراي قضايي استان افزود: به موازات  اين كار  جامعه نبايد بدهكاران دربند را فراموش كند، افرادي كه به دليل اقتصادي ورشكسته يا بدهكار شده اند و با به علت يك سانحه ي غير عمدي گرفتار و محبوسند و چشم به راه توجه و كمك مردم هستند. 
عالي ترين مقام قضايي استان فضاي معنوي ماه مبارك رمضان را فضاي مناسبي براي عبادت و تزكيه و انجام اعمال خير دانست و گفت: آزادي زندانيان نيز از عبادات و امور خير است.
رييس كل دادگستري فارس در ادامه خاطر نشان كرد: هر سال خيرين فارس در ايام ولادت كريم اهل بيت امام حسن مجتبي( ع) در جشني با شكوه گرد هم جمع مي شدند تا به زندانيان نيازمند كمك كنند كه امسال با توجه به شيوع ويروس كرونا و لزوم رعايت فاصله گذاري اجتماعي جشن گلريزان به گونه اي متفاوت اما وسيع تر برگزار خواهد شد.
وي اظهار اميدواري كرد خيّرين فارس جشن گلريزان آزادي زندانيان را با شكوه بيشتري برگزار خواهند كرد.
اين مقام قضايي از برگزاري اين جشن با كمك صدا و سيما، مطبوعات و فضاي مجازي خبر داد و خطاب به مردم فارس گفت: متمكنين براي آزادي زندانيان آستين همت را بالا بزنند ، آنها كه به لحاظ مالي كم توان هستند با كمك اندك خود در اين سنت حسنه مشاركت كنند.
وي تاكيد كرد: توصيه به خير خود شركت در كار خير است مردم حتي به اندازه ي ارسال يك پيام هم مي توانند به تبليغ و ترغيب سايرين در جهت كمك به نايزمندان بپردازند و با اين اقدام در جنبش جشن  گلريزان شركت كنند. 
قابل ذكر است در اين جلسه مديركل صدا و سيماي مركز فارس. دادستان عمومي و انقلاب مركز استان، دو نفر از معاونين دادگستري استان، مسولين اداره كل  زندانها استان، ستاد ديه و مدير روابط عمومي دادگستري استان هريك به بيان نظرات و برنامه هاي خود در جهت ارتقا و شكوه اين مراسم پرداختند.

نظرات بینندگان