کد خبر: ۱۳۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
فرماندار ویژه جهرم در گفت و گو با "شیرازه":

در یک شبانه روز 22 تا 32 نفر مبتلا به کرونا هم داریم/وضعیت به گونه ای شده که 3 نفر مبتلا به کرونا جزو روزهای خوب ما قلمداد می شود

«مهدی شفیعیان» با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی گفت: متاسفانه خطر بیماری کرونا بیش از پیش بوده و وضعیت به گونه ای شده که 3 نفر مبتلا در روز جزو روزهای خوب ما قلمداد می شود چراکه در یک شبانه روز 22 تا 32 نفر مبتلا هم داشته ایم.
«مهدی شفیعیان»، فرماندار شهرستان جهرم در گفت و گو با خبرنگار "شیرازه" به اقدامات انجام شده در مقابله با شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت:از ابتدای پیدایش این ویروس تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته، اصناف، بازاریان،طلا فروشان و فروشندگان پوشاک از همان ابتدا یعنی روزهای اول اسفندماه برای مقابله با کرونا پیش قدم شدند و در یک مقطع زمانی وضعیت خوبی سپری شد.
وضعیت به گونه ای شده که 3 نفر مبتلا به کرونا در یک شبانه روز،جزو روزهای خوب ما قلمداد می شود
وی با تاکید بر این که هنوز باید شیوع این بیماری را جدی گرفت و خطر آن را از یاد نبرد،افزود:بعد از بازگشایی اصناف غیر ضروری با اجرای پروتکل های بهداشتی شرایط مناسبی برای کسب و کار فراهم شد اما مسئله ای که این روزها جای نگرانی دارد این بوده که حساسیت اجتماعی به این بیماری کاهش یافته است.

آمار مبتلایان در یک شبانه روز به 40 نفر هم رسیده است
شفیعیان اظهار کرد:متاسفانه برخی افراد مانند چند وقت پیش شیوع بیماری را جدی نمی گیرند این در حالیست که بیماری کرونا بیش از قبل شیوع یافته و خطرات جدی تری را رقم زده چرا که آمار بیماران مبتلا به کرونا در جهرم و خفر در یک شبانه روز به 40 نفر هم رسیده است.
فرماندار شهرستان جهرم با اشاره به این که آمار مبتلایان نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته،گفت:وضعیت به گونه ای شده که 3 نفر مبتلا در روز جزو روزهای خوب ما قلمداد می شود چرا که آمار بالا بوده به طوری که در 24 ساعت 22 تا 32 نفر مبتلا هم داشته ایم، با این وجود وضعیت این شهرستان زرد رو به قرمز است.
وی اظهار کرد:بازگشایی اصناف موجب شد که برخی فکر کنند که خطری تهدیدشان نمی کند و وضعیت به حالت عادی بازگشته است. از این رو لازم می باشد که مردم همچنان خطرات این بیماری را جدی بگیرند و حتما با رعایت موارد بهداشتی از خانه بیرون بیایند.
شفیعیان توضیح داد: برای مقابله با این بیماری به طور مستمر جلسات متعددی برگزار شده و در حال حاضر با همکاری تیم های بازرسی متشکل از نماینده فرمانداری، اتاق اصناف، بازرگانی، اماکن و نیروی انتظامی به طور مستقیم از محل های کسب و کارها  سرکشی و نظارت می شود.
این مقام مسئول در پایان با بیان این که آرایشگاه ها و اماکن ورزشی همچنان تعطیل می باشد،گفت:در این راستا اصناف یا مراکز کسب وکاری هایی که نسبت به موارد بهداشتی و پروتکل های آن بی توجه باشند برخورد قانونی می شود.
انتهای پیام/













برچسب ها: کرونا ، بیماری ، فارس
نظرات بینندگان