کد خبر: ۱۳۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
به مناسبت هفته شیراز:

پویش "شیراز، شهر مهر" در سومین حرم اهل البیت (ع) اجرا می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اجرا برنامه های متنوع برای پاسداشت هفته شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، مرتضی جعفری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در آیین افتتاحیه هفته نکوداشت شیراز با اشاره به اینکه برنامه‌های مهمی برای یادروز شیراز در سال جاری تدارک دیده شده است، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با حضور خوانندگان و گروه‌های موسیقی مطرح کشور به صورت زنده که هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تهیه و توزیع بیش از ۱۰هزار بسته معیشتی، فرهنگی و بهداشتی بین اقشار آسیب‌دیده شهرمان تحت عنوان پویش "شیراز، شهر مهر" در برنامه‌های ویژه شهرداری شیراز به پاسداشت این مناسبت قرار دارد.

جعفری در ادامه از تولیدات این نهاد برای معرفی مکان ها کم شناخت شیراز خبر داد و گفت: تهیه و تولید پیش از ۱۰ کلیپ و فیلم کوتاه با هدف معرفی کم شناخته‌های گردشگری و فرهنگی شیراز، همچنین مسابقات مکاتبه‌ای "آرزویی برای شهرم"، برگزاری مسابقات ورزشی در خانه و اجرای تئاتر خانوادگی با موضوع معرفی اماکن گردشگری از جمله برنامه‌های شهروندمدار شهرداری شیراز در این مناسبت است.

جعفری با اشاره به اجرای دورهمی شیراز‌شناخت در جهت بازنمایی توانمندی‌های گردشگری این شهر، اظهار داشت: این برنامه به صورت زنده هر شب از ساعت ۱۸ تا ۱۹ تقدیم شهروندان و دوستداران شیراز خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان